search
menu

هتل Residence Inn by Marriott Sheikh Zayed Road Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Residence Inn by Marriott Sheikh Zayed Road Dubai
امکانات عمومی هتل رزیدنس این بای ماریوت جاده شیخ زاید دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رزیدنس این بای ماریوت جاده شیخ زاید دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Residence Inn by Marriott Sheikh Zayed Road Dubai


هتل رزیدنس این بای ماریوت از هتل‌های لوکس و پرطرفدار در مرکز تجاری دبی و جاده شیخ زاید است. این هتل بی‌نظیر محبوب مسافران و گردشگران است و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه متروی دبی به راحتی می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید، این ایستگاه در عرض ۵ دقیقه قابل‌دسترس است. اینجا یکی از بهترین نقاط دبی محسوب می‌شود و مسافران از انتخاب این هتل به هیچ‌وجه احساس پشیمانی نخواهند کرد. برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی دبی حدوداً ۱۵ دقیقه مسافت وجود دارد، پس با اطمینان خاطر نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا اقدام کنید. سایر جاهای دیدنی نزدیک به هتل Residence Inn by Marriott عبارت‌اند از دبی مال و برج خلیفه که حدوداً ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رزیدنس این بای ماریوت جاده شیخ زاید دبی


اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌استفاده است. در لابی خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شوند. در بخش لاندری نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. در قسمت بیزینس هتل Residence Inn by Marriott امکان برگزاری جلسات و کنفرانس فراهم‌شده است، البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل هتل به زبان‌های متعددی مسلط هستند و همین امر سبب می‌شود تا با مسافران ارتباط خوبی برقرار کنند. برخی از زبان‌ها عبارت‌اند از عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و چینی. برای رفت‌وآمد ویلچر مسیر راحتی تعبیه‌شده است، همچنین امکانات رفاهی مناسبی نیز برایشان در نظر گرفته‌شده است. ممکن است برخی از مسافران با ماشین شخصی به دبی سفر کنند که در این صورت پارکینگ اختصاصی وجود دارد که این پارکینگ اختصاصی بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز موجود در این هتل موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. این استخر در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. در کنار استخر نیز چترهای آفتاب‌گیری تعبیه‌شده است. مسافران با اقامت در این هتل زیبا می‌توانند از باشگاه بدنسازی مجهز بهره‌مند شوند. همچنین بخشی به عنوان مرکز تنیس طراحی‌شده است. در مرکز سلامتی و اسپای این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سونا، جکوزی داغ و اتاق بخار بهره‌مند شوید. انواع ماساژ در بخش اسپای هتل بی‌نظیر Residence Inn by Marriott ارائه می‌شود که موردپسند گردشگران قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق در هتل رزیدنس این بای ماریوت دبی عبارت‌اند از استودیو دلوکس، سوئیت یک خوابه، پریمیوم دو خوابه، سوئیت دو خوابه. دکوراسیون اتاق‌های موجود در این هتل به شیوه بی‌نظیر مدیترانه‌ای طراحی‌شده‌اند. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، میز کار و آشپزخانه مجهز به مایکرویو، اجاق‌گاز، کتری برقی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی و یخچال اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل رزیدنس این بای ماریوت در طبقه ۴۳ دایر شده است. این رستوران چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارد. منوی این رستوران متنوع بوده و انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود که برای هر نوع سلیقه‌ای می‌توان غذا پیدا کرد.

فاصله هتل رزیدنس این بای ماریوت جاده شیخ زاید دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دبی مال: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است