search
menu

هتل Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai
امکانات کلی هتل کوئین الیزابت ۲ دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوئین الیزابت ۲ دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس کوئین الیزابت ۲ دبی یک کشتی تفریحی و یک اقامتگاه دریایی است که برای همیشه در اسکله مینا رشید لنگر انداخته است. این هتل منحصر به فرد مکانی را به مسافران ارائه می‌دهد و همزمانی نگاهی اجمالی به تاریخ دریانوردی را به نمایش می‌گذارد. این هتل در نزدیکی برخی از جاذبه‌های گردشگری دبی از جمله برج خلیفه، قلب دبی، دبی مال، مرکز مالی بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل همچنین با برخی از جواهرات فرهنگی دیگر دبی از جمله بازار طلا، نهر دبی و موزه اتحاد همسایه است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل لوکس و مجهز Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کوئین الیزابت ۲ دبی


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار است. از جمله امکانات هتل Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai می‌توان به سرویس دربان و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، دستگاه خودپرداز و صرافی برای میهمانان گرامی است. برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. قبل از رزرو هتل توجه کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. هتل دارای محیطی بسیار تمیزه و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در این هتل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی و معلولیت هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی داشته باشند. سالن زیبایی، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در هتل کوئین الیزابت ۲ دبی ارائه می‌شوند. یک مرکز تناسب اندام مجهز برای علاقمندان به ورزش و یک استخر سرپوشیده نیز در این هتل وجود دارد. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان چندزبانه و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، هندی، اندونزیایی، فیلیپینی، ایرلندی، خوسا، زولو و اردو مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید یا در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. همچنین می‌توانید از گالری‌های هنری نیز بازدید کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل کوئین الیزابت ۲ دبی عبارتند از:
• اتاق لوکس کینگ با چشم‌انداز شهر
• اتاق لوکس کینگ با چشم‌انداز دریا
• اتاق سوپریور با چشم‌انداز شهر
• اتاق سوپریور با چشم‌انداز دریا
• اتاق کینگ کلاسیک
• اتاق کاپیتان
• اتاق خانوادگی کلاسیک
• سوئیت کاپیتان
• سوئیت دوبلکس
• سوئیت رویال
• اتاق لوکس دو تخته با چشم‌انداز شهر
• اتاق لوکس دو تخته با چشم‌انداز دریا
در یکی از ۲۱۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع که تلویزیون صفحه‌تخت دارند، می‌توانید استراحت کنید. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان و برنامه های ماهواره‌ای برای سرگرمی میهمانان در دسترس است. حمام خصوصی دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار رایگان است. امکانات رفاهی شامل تلفن، گاوصندوق و میز است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد متعادل نگه می‌دارد.

رستوران هتل


صبحانه‌های قاره‌ای همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. روز خود را می‌توانید با نوشیدنی در بار هتل کوئین الیزابت ۲ دبی به پایان برسانید. همچنین می‌توانید از غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران پاویلیون لذت ببرید، رستورانی که می‌توانید منظره اقیانوس را نیز تماشا کنید. در هتل Queen Elizabeth 2 Hotel Dubai منوهای رژیم غذایی، غذاهای بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کوئین الیزابت ۲ دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا نهر دبی: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است