search
menu

هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel
امکانات کلی هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel


هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس، پایگاهی عالی برای کاوش در این شهر پر جنب و جوش است. هتل در مجاورت مرکز پزشکی مگنوم خلیج‌ فارس و مرکز پزشکی آستر سیلیکون واحه قرار دارد. جاذبه‌های محلی عبارتند از اوتل مال، برج خلیفه، برج العرب، استادیوم هفت، دهکده جهانی، شهر موتور و شهر ورزشی دبی. این هتل از فرودگاه بین المللی دبی و مراکز خرید معروف دبی فقط ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel با موقعیت مکانی ایده آل و امکانات مناسب، از بسیاری جهات به نقطه مطلوبی رسیده است.

امکانات کلی هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس


خدمات و امکانات درجه یک هتل از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و لابی و انبار چمدان در انتظار میهمانان گرامی است. یک صرافی در هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. سرویس رفت و آمد روزانه رایگان به ساحل، شهر و مراکز خرید نیز در این هتل وجود دارد. برای میهمانان کم توان یا ناتوان از لحاظ جسمانی خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت خوب و با کیفیتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. یک مرکز تجاری، اتاق جلسه و خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است بدین منظور اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در هتل تعبیه شده است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل دارای یک استخر روباز است که بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس رفته و از امکانات آن استفاده کنند. اتاق بازی و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌آیند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده و با اخلاق هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی و اردو از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس عبارتند از:
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق خانوادگی
همه اتاق‌ها دارای تزئینات روشن هستند. بسته به نیاز خود و اینکه با دوستان یا با خانواده سفر می‌کنید می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل تجربه کنید. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، فرش، قهوه ساز و چای ساز، قهوه فوری و چای رایگان، مینی بار و وای فای رایگان تنها برخی از امکاناتی هستند که دراتاق‌های هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel یافت می‌شوند. حمام اختصاصی دارای وان، دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز برای راحتی میهمانان در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


Nuevo، مفهوم جدید رستوران هتل Premier Inn Dubai Silicon Oasis Hotel است که در تمام روز غذاهای خوشمزه‌ای از مواد اولیه محلی و غذاهای مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد. اگر میهمانان به دنبال فضایی پر جنب و جوش هستند، آشپزخانه مستر تود بهترین مکان پس از کار یا یک شب بیرون رفتن با دوستان است. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دبی لند: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه چوگان نخل صحرا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است