search
menu

هتل Premier Inn Dubai Investments Park

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premier Inn Dubai Investments Park
امکانات عمومی هتل پریمیر این اینوسمنتز پارک دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیر این اینوسمنتز پارک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Premier Inn Dubai Investments Park


هتل پریمیر این اینوسمنتز پارک دبی یک با امکانات فوق العاده است که پیشنهاد می‌شود حتما در این متن اطلاعات لازم در رابطه با این هتل را بخوانید تا بتوانید با آگاهی و رغبت بیشتری آن را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل Premier Inn Dubai Investments Park دارای اتاق‌هایی بسیار مجهز است که هم بزرگ هستند هم تجهیزات نسبتا کاملی دارند. از محسنات اقامت در این هتل نزدیکی آن به فرودگاه آل مکتوم دبی است. علاوه بر امکانات بسیار عالی هتل، رستوران هتل نیز می‌تواند غذاهای بین المللی را برای شما ارائه دهد. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به دبی سفر کنید و با داشتن یک محل اقامت ایده آل از جاهای دیدنی دبی مانند آکواریوم دبی، برج العرب و موزه‌های دبی بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل پریمیر این اینوسمنتز پارک دبی


هتل دارای تراسی است که افراد می‌توانند در آنجا بنشینند و از چیدمان و امکاناتی که فراهم آورده شده‌است استفاده کنند تا دورهمی‌های جذابی داشته باشند. از تفریحاتی که می‌شود در این هتل انجام داد بیلیارد است. اینترنت بصورت رایگان در همه بخش‌های هتل وجود دارد و به راحتی می‌توانید کارهای اینترنتی‌تان را از طریق اینترنت هتل به راحتی انجام دهید. پارکینگ چه در ساختمان هتل و چه در خیابان هتل برای خودرو مسافران فراهم شده‌است. افراد معلول هم می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند و هم از امکانات متعددی که در هتل تعبیه شده‌است برای داشتن اقامتی راحت و آسوده استفاده کنند. امکانات موجود برای معلولان شامل وجود حمام و دستشویی مناسب برای این افراد، آسانسور و ویلچر است.
صرافی، انبار چمدان، خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات دیگری هستند که در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود. بصورت روزانه نظافت در این هتل انجام می‌شود و شما می‌توانید در یک محیط تمیز و منظم اقامت داشته‌باشید. اتو، خشکشویی و خدمات لاندری برای مسافرانیکه خواهان این خدمات باشند البته با هزینه اضافی و مجزا برای مسافران قابل استفاده است. اگر اهل ورزش هستید به راحتی می‌توانید از لوازم ورزشی موجود در باشگاه هتل برای ورزش استفاده کنید. استخری که در تمام فصول سال به روی مسافران باز است و امکانات بهداشتی بی‌نظیری دارد، نیز در هتل Premier Inn Dubai Investments Park وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده در این هتل برای بازی و سرگرمی کودکان نیز امکاناتی قرار داده شده‌است که شامل یک زمین بازی با لوازم بازی و سرگرمی است تا خیالتان از بابت فرزندانتان راحت باشد. تهویه مطبوع نیز در بهترین شکل ممکن در هتل اجرا شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ هستند و برای اقامت می‌توانند مکانی زیبا و راحت به نظر برسند. تخت‌های موجود در اتاق‌ها دارای ملافه‌ها و تشک‌های بسیار راحت و درجه یک هستند. چراغ خواب‌هایی در کنار تخت‌های اتاق‌ها وجود دارد تا بتوانید به راحتی میزان نور مورد نیازتان را کنترل کنید. دیوارهای ساده و روشن در هماهنگی با رنگ‌های سایر اجزای اتاق‌ها توانسته است فضایی آرامش بخش را برای اقامت بوجود آورد. سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز و بهداشتی در اتاق‌ها وجود دارد. اینترنت و تلویزیون از سایر امکاناتی است که برای واحدهای اقامتی هتل Premier Inn Dubai Investments Park تعریف شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره با تخت دبل که سیگار کشیدن در آن ممنوع است
• اتاق با دو تخت تک نفره که سیگار کشیدن در آن ممنوع است
• اتاق خانوادگی با یک تخت تویین و یک مبل تخت شو
• اتاق استاندارد با دو تخت تک نفره
• اتاق با یک تخت دبل که سیگار کشیدن در آن آزاد است

رستوران هتل


رستوران هتل Premier Inn Dubai Investments Park دارای یک منوی متنوع از غذاهای بین المللی و بسیار خوشمزه است که برای همه سلیقه‌ها می‌تواند انتخاب‌های متنوعی را ارائه دهد.

فاصله هتل پریمیر این اینوسمنتز پارک دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکای دایو دبی: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است