search
menu

هتل Paramount Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paramount Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل پارامونت دوبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارامونت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Paramount Hotel Dubai


هتل پارامونت دبی یکی از هتل‌های بسیار راحت و جذاب دبی است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در اقامت در دبی باشد. این هتل با یک معماری منحصر بفرد در یک منطقه تجاری در دبی ساخته شده‌است. طراحی داخل ساختمان با نمادهایی از هالیود پر شده‌است و نمادهای مختلف دیگری نیز در بخش‌های مختلف هتل قابل مشاهده است. رستوران هتل Paramount Hotel Dubai می‌تواند بر جذابیت‌های هتل بیفزاید و می‌تواند شما را در داشتن اقامتی دلنشین کمک کنند. جاهای دیدنی بسیاری در این هتل وجود دارد که در کنار اقامت مهیج در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، موزه دبی، آبنمای دبی، دهکده جهانی دبی و ... دیدن کنید. شما می‌توانید با رزرو این هتل از خدمات شاتل فرودگاهی نیز استفاده کنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌تواند به شما کمک کند تا سفر هوایی راحت‌تری را تجربه کنید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۹.۶ کیلومتر است. در ادامه می‌توانید اطلاعات خود را از هتل تکمیل فرمایید.

امکانات عمومی هتل پارامونت دوبی


در این بخش امکانات Paramount Hotel Dubai را برای شما بیشتر شرح خواهیم داد. مانند بسیاری از هتل‌های دنیا در این هتل نیز شما می‌توانید در قسمت‌های مختلف از خدمات اینترنت رایگان بهره ببرید. پارکینگ رایگان نیز از سایر مواردی است که برای مهمانان هتل آماده شده‌است و شما بدون رزرو کردن و بصورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. بالکن بزرگی در هتل وجود دارد که برای گذراندن وقت و داشتن دورهمی فضای بسیار جالبی است. برنامه‌های مختلفی در هتل وجود دارد که می‌تواند شما را سرگرم کند برای مثال شبها می‌توانید بصورت عمومی فیلم ببینید، استند آپ کمدی تماشا کنید، به گالری‌های هنری بروید و یا به همراه فرزندانتان به زمین بازی مخصوص کودکان بروید. در موارد مالی نیز هتل امکانات خوبی را ارائه می‌کند، برای مثال دستگاه خودپرداز به شما این امکان را می‌دهد تا بدون حمل پول نقد بتوانید هر زمانی که نیاز داشتید پول برداشت کنید و یا در صرافی موجود در هتل پول خود را به پول رایج این کشور تبدیل کنید و به راحتی بتوانید خریدهای خود را انجام دهید. روزانه در این هتل نظافت انجام می‌شود و شما از تمیزی و آسایش هتل می‌توانید لذت ببرید.
اتو، خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا برای مسافرانیکه به این خدمات احتیاج دارند ارائه خواهد شد. جلسات کاری و همایش‌های شما نیز به راحتی می‌تواند در این هتل با توجه امکانات در نظر گرفته شده، برگزار شوند. امکانات بسیاری برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است تا به راحتی بتوانند در این هتل اقامت کنند. امکان اجاره خودرو نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده‌است. تهویه مطبوع و کولر نیز در جای جای هتل وجود دارد. دو استخر در این هتل وجود دارد که یکی برای بزرگسالان و یکی مخصوص کودکان است. از موارد مهم و چشمگیر دیگر در این هتل می‌توان به وجود مرکز بدنسازی و ماساژ تخصصی نیز در این هتل اشاره کرد، که می‌توانید در محیط آرام و سالم این بخش ورزش کنید و ریلکس شوید. ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی نیز از سایر خدمات مهم در این هتل است. در ادامه به امکانات موجود در اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل بسیار جذاب و مجلل هستند و شما می‌توانید آسایش را تجربه کنید. اتاق‌ها اینترنت و تلویزیون مسطح دارند. پنجره‌های بسیار بزرگ و طراحی شیک به شیوه‌ای حرفه‌ای نور را وارد اتاق‌ها می‌کند و می‌توانید چشم انداز بسیار جذاب دبی را از اتاق‌های هتل Paramount Hotel Dubai ببینید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق Scene
• اتاق Scene با دو تخت توئین
• اتاق با چشم انداز مرکز شهر
• اتاق stage
• سوئیت با ظزفیت ۴ نفر
• سوئیت سیلور اسکرین با ظرفیت ۳ نفر
• سوئیت چارلستون
• سوئیت دان چارلستون با ظرفیت ۳ نفر
• سوئيت پریمر با غذاها و نوشیدنی‌های متنوع
• سوئیت برتر با اعتبار ۳۰۰ درهم در هر اقامت
• اتاق با نمای مرکز شهر (سرویس آبگرم برای ۲ نفر بزرگسال، دسترسی نامحدود به استخر)
• سوئیت برتر با نمای پانوراما

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار شیک و به روزی است که غذاهای روز دنیا در آن سرو می‌شود.

فاصله هتل پارامونت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبنمای دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیرا: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا منطقه بیابانی حفاظت شده دبی: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است