search
menu

هتل Panorama Hotel Deira Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Panorama Hotel Deira Dubai
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Panorama Hotel Deira Dubai


اگر به دنبال هتل مقرون به صرفه و ارزانی در قلب شهر دبی می گردید، هتل پانوراما دیره دبی یکی از انتخاب های پیش روی شما خواهد بود. هتل ۲ ستاره ای که در منطقه توریستی – تجاری دیره واقع شده است و با داشتن موقعیت مکانی عالی‌ از مزیت خوبی برخوردار است. به همین جهت هتل پانوراما دیره انتخاب بیش تر گردشگرانی است که بلیط هواپیما دبی خریده اند و قصد اقامت در منطقه دیره را دارند. این هتل با امکانات مدرنش اقامتی آسوده و پر از آرامش را برای مهمانانش فراهم می کند.

موقعیت مکانی هتل


هتل پانوراما دیره در خیابان عمر بن خطاب و روبروی مرکز خرید «الغریر» واقع شده و خیابان محبوب گردشگران «الرقه» در چند قدمی ساختمان هتل قرار دارد. با توجه به منطقه ای کهPanorama Hotel Deira در آن واقع شده است، نزدیکی به ایستگاه های مترو از مزیت های آن به حساب می آید و کسانی که عاشق خرید در دبی باشند می توانند هم به بازارهای سنتی و هم مراکز خرید مدرن دسترسی راحتی داشته باشند و زمان زیادی را صرف دوندگی بین بازارهای شهر نکنند. علاوه بر این ها، هتل پانوراما دیره تنها ۶ کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی حمل و نقل بین فرودگاه و هتل را برای مهمانان راحت تر ساخته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با اینکه خدمات و امکانات هتل پانوراما دیره دبی چندان متنوع نیستند ولی کاملا برازنده یک هتل ۲ ستاره هستند و در سطح استاندارد جهانی ارائه می شوند. از جمله این امکانات و خدمات می توان به رستوران، اتاق های خانواده، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و پرسنل آشنا به زبان انگلیسی اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل


هتل پانوراما دیره دبی به طور کلی ۵۳ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق استاندارد، اتاق تریپل، اتاق دبل و اتاق سینگل و همچنین جونیور سوئیت استاندارد هستند. این واحدها در ظرفیت ها، اندازه ها و قیمت های مختلف به مهمانان ارائه می شوند. با این حال دکوراسیون همه آن ها به یک شکل بوده و تنوع زیادی در این خصوص به کار نرفته است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل پانوراما دیره به صورت کاملا ساده ای دکور شده اند و رنگ های خنثی در دکوراسیون آن به کار رفته اند. با اینکه اتاق ها ظاهر جذاب و زیبایی ندارند ولی امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، آباژور، مینی بار، میز و آینه، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان در آنها گنجانده شده اند و برخی از اتاق ها دارای بالکن کوچکی هستند.

گزینه های صرف غذا


هتل Panorama Deira رستورانی دارد که در طول روز دایر است و مهمانان می توانند تمام وعده های غذایی خود را آنجا میل کنند. کافه رستوران پانورامیک با منوی انتخابی و سلف سرویس خود قادر است هر نوع ذائقه ای را پاسخگو باشد و با انواع غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه ای، خاورمیانه ای، روسی، محلی، اروپایی و پیتزا، غذاهای دریایی و انواع نوشیدنی ها از مهمانانش پذیرایی کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


همانطور که ذکر شد این هتل ۲ ستاره امکانات و خدمات متنوعی ندارد ولی هر آنچه برای اقامت آسوده مهمانان لازم باشد، فراهم کرده است. مهمانانی که تمایل داشته باشند تا وعده غذایی خود را در اتاقشان میل کنند می توانند به صورت ۲۴ ساعت از خدمات روم سرویس بهره مند شوند. هتل پانوراما دیره دبی خدمات تور، تهیه بلیط و کرایه خودرو را نیز به مهمانانش ارائه می کند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی عالی
قیمت مقرون به صرفه
پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل پانوراما دیره دبی تا مرکز خرید تویین تاورز: ۷۰۰ متر
فاصله هتل پانوراما دیره دبی تا ایستگاه مترو صلاح الدین: ۹۰۰ متر
فاصله هتل پانوراما دیره دبی تا بازار نایف: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما دیره دبی تا مسجد جامع دبی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل پانوراما دیره دبی تا آکواریوم شارجه: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است