search
menu

هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل اویو ۳۶۷ یوریکا دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اویو ۳۶۷ یوریکا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai


هتل اویو ۳۶۷ یوریکا از هتل‌های اقتصادی در شهر دبی است. این هتل در منطقه الرقه واقع‌شده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. همچنین یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای دونفره محسوب می‌شود که در طول سال میهمانان زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری ایده آل برای خودشان رقم می‌زنند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا ایستگاه مترو پنج دقیقه فاصله خواهید داشت، همچنین از این هتل تا مرکز شهر دیره نیز کمتر از ۳ کیلومتر فاصله وجود دارد که در این منطقه مرکز خرید بوجورمان مال و گلد سوک قرار دارند.
سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در دبی عبارت‌اند از برج العرب، برج خلیفه، موزه دبی، آکواریوم دبی و چندین جای دیگر. با توجه به اینکه دبی محل مناسبی برای سفرهای تفریحی و تجاری است، در هر صورت اقامت در هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai به همه مسافران پیشنهاد می‌شود. همچنین به دلیل وجود شاتل فرودگاهی در این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی دبی خواهید داشت، فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات باید از قبل درخواست دهید. امکانات ارائه‌شده در این هتل نیز عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ، رستوران و بار.

امکانات عمومی هتل اویو ۳۶۷ یوریکا دبی


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که در این قسمت پرسنل با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران هستند. همچنین در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید و با کرایه اتومبیل به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بپردازید. این منطقه از دبی مملو از جاذبه‌های دیدنی است که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. پارکینگ این مجموعه به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است. با توجه به اینکه استفاده از این هتل نیاز به رزرو قبلی دارد، باید برای هرروز استفاده نیز هزینه مجزا پرداخت کنید. اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه‌شده در لابی می‌توان به اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد. دسترسی به‌تمامی طبقات در هتل اویو ۳۶۷ یوریکا از طریق آسانسور بوده و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای روباز از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل است که در پشت‌بام طبقه آخر واقع‌شده است. با توجه به اینکه این استخر در طول سال دایر است، در کنار آن نیز می‌توانید حمام آفتاب بگیرید. همچنین در سالن اسپا با ارائه انواع ماساژها اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران فراهم می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق توئین استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. بر اساس نام اتاق‌ها می‌توانید به ظرفیت آن‌ها پی ببرید و در هنگام رزرو بر اساس تعداد نفراتتان اتاق موردنظر را رزرو کنید. تمامی اتاق‌ها در طول روز به‌طور مرتب نظافت می‌شوند و برای ورود ویلچر نیز مسیر عبور و مرور تعبیه‌شده است. اتاق‌های موجود در داخل هتل OYO 367 Eureka Hotel Dubai به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز بوده و در داخل اتاق‌ها از وسایل مدرن استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال کوچک و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها دارای تراس بوده که در این تراس‌ها مبلمان چیده شده و می‌توانید آفتاب بگیرید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از فضای نشیمن، فن برای سرمایش، حمام اختصاصی مجهز به دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر افراد مراجعه کنند.

رستوران هتل


هتل یوریکا دارای دو رستوران است که می‌توانید در این رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش دهید. همچنین کافی‌شاپ موجود در داخل این هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و انواع نوشیدنی و خوراکی را می‌توانید در داخل اتاق‌ها از طریق روم سرویس سفارش دهید.

فاصله هتل اویو ۳۶۷ یوریکا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است