search
menu

هتل Novotel World Trade Centre Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel World Trade Centre Dubai
امکانات عمومی هتل نووتل ورد ترید سنتر دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووتل ورد ترید سنتر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel World Trade Centre Dubai


هتل نووتل ورد ترید سنتر دبی با دارا بودن ۴ ستاره و امکانات بسیار زیاد و متنوع یکی از مکان‌هایی است که شما می‌توانید با اطمینان آن را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل مجلل دارای ۴۱۲ اتاق است و تمامی اتاق‌ها از امکانات بسیار خوب برخوردار هستند. پنجره‌های هتل همگی دارای عایق صدا هستند. در مورد غذا نیز می‌توانید با خیال راحت برای انتخاب این هتل اقدام کنید زیرا صبحانه بصورت بوفه و تمامی وعده‌های غذایی در بهترین کیفیت برای شما آماده شده‌اند. می توانید هتل Novotel World Trade Centre Dubai را رزرو کنید و بلیط هواپیما دبی را نیز بصورت اینترنتی تهیه کنید. قبل از سفر به دبی در رابطه با جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، آبنمای دبی، جزایر نخل، ساحل جمیرا و ... اطلاعات کلی را داشته باشید تا به راحتی بتوانید قبل از سفر برای بازدید از این جاهای دیدنی بر حسب سلیقه خود برنامه ریزی کنید.

امکانات عمومی هتل نووتل ورد ترید سنتر دبی


هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که سعی شده‌است تا حد امکان همه آن‌ها در این بخش ذکر شوند. از مهم‌ترین و طلایی‌ترین بخش امکانات هر هتلی آن‌هم امروزه وجود اینترنت است. در هتل Novotel World Trade Centre Dubai اینترنت رایگان بصورت وای فای وجود دارد و در تمام بخش‌های عمومی و حتی داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و یا خرید آن بصورت حضوری بلیط تهیه کرده‌اید خیالتان راحت باشد که با شاتل فرودگاهی موجود در هتل می‌توانید به راحتی بین هتل و فرودگاه جابجا شوید. کارکنان هتل به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند و این باعث راحتی کار شما در برقراری ارتباط با کارکنان هتل خواهد شد. اگر پول دبی را در اختیار ندارید می‌توانید از صرافی هتل بخواهید تا پول شما را به پول رایج این کشور تبدیل کند. برای کسانیکه نگران تمیزی لباس‌هایشان هستند باید ذکر کرد که لاندری و خشکویی هتل کمک بزرگی برای این افراد خواهد بود. در صورت نیاز این امکان برای مسافران فراهم است تا از هتل درخواست اجاره خودرو داشته‌باشند. انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امانات نیز از سایر امکانات موجود در هتل هستند. از موارد مهم دیگر که شاید در کمتر هتلی وجود داشته‌باشد، وجود پزشک داخل هتل است. یک سوپر مارکت نیز در این هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید خریدها و آنچه که نیاز دارید را از آنجا تهیه کنید. افرادی که با هدف کاری به دبی سفر می‌کنند می‌توانند با خیال راحت این هتل را رزرو کنند زیرا هتل دارای خدمات مورد نیاز برای برگزاری جلسات است. افراد معلول با خیال راحت می‌توانند از امکانات ارائه شده برای خودشان استفاده کنند و اقامت راحتی را داشته‌باشند. مورد مهم دیگر این است که هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را به مسافران نمی دهد. استخر روباز و باشگاه ورزشی نیز از سایر موارد موجود در هتل هستند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Novotel World Trade Centre Dubai شیک و مجلل هستند. تمام اتاق‌ها دارای فرش هستند و دکوراسیون کلی اتاق‌ها بسیار هوشمندانه و هنرمندانه انجام گرفته‌است. اتاق‌های دارای تلویزیون هستند و اینترنت نیز در تمام واحدها قابل دسترسی است. تلفنی که خط مستقیم به پذیرش دارد نیز در تمام اتاق‌ها قرار داده شده است. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اختصاصی در همه واحدها وجود دارد که دارای سشوار و حوله تمیز نیز هستند. اتاق‌هایی که در این هتل می‌توانید رزرو و اجاره کنید شامل موارد زیر هستند:
• اتاق اکزگتیو با دو تخت دبل
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق دابل سوپریور
• اتاق خانوادگی سوپریور
• اتاق اکزگتیو کویین
• اتاق دابل Privilege
• اتاق توئین Privilege

رستوران هتل


رستوران هتل بسیار شیک است. درست است که این هتل بیشتر بخاطر وعده صبحانه شهرت دارد ولی سایر وعده‌های غذایی نیز در این هتل در بهترین کیفیت آماده می‌شوند. نکته جالب این است که می‌توانید منوی غذاهای حلال را نیز درخواست کنید.

فاصله هتل نووتل ورد ترید سنتر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دبی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۳ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است