search
menu

هتل Movenpick Hotel Jumeirah Beach Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach Dubai


هتل پنج ستاره و مجلل موون پیک جمیرا بیچ در شهر دبی، مشهورترین شهر کشور امارات متحده عربی قرار دارد. هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach دبی برای اقامتی شیک، فراموش نشدنی، خانوادگی، دوستانه و یا با همکاران بسیار ایده‌آل است که چند روزی را می‌توانید به دور از نگرانی‌ها و مشغله‌های روزمره خود تفریح کنید و در هتلی کاملا مجهز و با شکوه، برای خود خاطراتی ماندگار و خوش به یادگار بگذارید. قابل ذکر است که هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی به برخی از مراکز خرید دبی و ساحل و دریا بسیار نزدیک است. در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما دبی رزرو کنید؛ می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی پرواز داشته باشید و سپس مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را تا هتل موون پیک جمیرا بیچ طی کنید. یکی از جاهای دیدنی دبی که بازدید از آن برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد، دهکده جهانی دبی است که سراسر سرشار از شگفتی و خلاقیت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی


در هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach انواع امکانات و خدمات عالی و با کیفیت بالا و درخور قرار دارد تا مسافران اقامتی آسوده، شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنند. هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی دارای امکانات مجلل و مدرنی است که بدین شرح هستند: لابی وسیع شیک همراه با کافی شاپ، آسانسور، چندین رستوران متنوع، کافی‌شاپ در فضای باز و محوطه سرسبز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر روباز، سالن زیبایی، اسپا، ماساژ، سونا، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن جلسات، مراسمات و کنفرانس. خدمات بسیار خوب هتل موون پیک جمیرا بیچ شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، امکان اجاره خودرو، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، دستگاه خودپرداز، معرفی و فروش تور و خدمات شاتل است. همچنین از ترانسفر فرودگاهی هتل لوکس موون پیک جمیرا بیچ استفاده کنید و با خیالی راحت بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید. هتلMövenpick Hotel دارای کارکنانی مجرب و مهمان‌نواز است که علاوه بر زبان عربی قادر به صحبت کردن به زبان‌های انگلیسی، روسی، ترکی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و چندین زبان دیگر هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی دارای نزدیک به ۳۰۰ اتاق مجلل و راحت است که هر کدام طراحی چشم‌گیر و روح‌بخش دارند و برای اقامتی همراه با آرامش و آسایش طراحی شده‌اند. اتاق‌هایی که در هتل موون پیک دبی قرار دارند شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی هستند از قبیل اتاق سوپریور کینگ، اتاق اکسکیوتیو کینگ، اتاق سوپریور دو نفره با تخت‌ تویین، اتاق سوپریور دو نفره با تخت‌ تویین همراه با چشم‌انداز بخشی از دریا، اتاق سوپریور کینگ همراه با چشم‌انداز بخشی از دریا، اتاق اکسکیوتیو کینگ همراه با چشم‌انداز بخشی از دریا و سوئیت اکسکیوتیو. در اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و چشم‌نواز هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach به امکانات و وسایل کاربردی دسترسی دارید تا اقامتی خوش و بدون کمبود برای شما فراهم باشد؛ امکانات و تجهیزاتی شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، بالکن با امکان نشستن و تماشای منظره‌ای خیره‌کننده، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل موون پیک دبی وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری سرشار از شادی و سرخوشی را تجربه کنید؛ حتما به بخش اسپا، ماساژ و سونا و باشگاه ورزشی هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی سری بزنید تا خستگی‌های خود را فراموش کنید و سلامتی و آرامش را به خود هدیه دهید. استخر روباز هتل موون پیک فرصتی مناسب برای سپری کردن ساعاتی مفرح و دلپذیر و همچنین بهره بردن از آفتاب است. کودکان هم می‌توانند در استخر شنا کنند و یا به زمین بازی هتل بروند. همچنین هتل موون پیک جمیرا بیچ به ساحل نزدیک است که می‌توانید ساعاتی خاطره‌انگیز را در کنار دریا سپری کنید، می‌توانید به شام در خارج از هتل و یا استندآپ کمدی بروید و تفریح کنید، در هتل موون پیک دبی بیلیارد بازی کنید و یا در باغ باصفا و سرسبز بنشینید و لذت ببرید.

رستوران هتل


هتل Mövenpick Hotel Jumeirah Beach رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع با فضاهایی دلنشین و دنج دارد که هر کدام خوراک‌هایی لذیذ و با سبک‌های آشپزی مختلفی را در وعده‌های مختلف سرو می‌کنند و می‌توانید اوقاتی فراموش‌نشدنی و دلپذیر را در کنار همسفران خود تجربه کنید.

فاصله هتل موون پیک جمیرا بیچ دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارینا مال دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا ونچر دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج العرب دبی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است