search
menu

هتل Mount Royal Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mount Royal Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل مونت رویال دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونت رویال دبی تا جاذبه‌های دیدنی

درباره هتل Mount Royal Hotel Dubai


هتل مونت رویال در منطقه دیره دبی واقع‌شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت که همین امر سبب گشته تا در میان توریست‌ها و گردشگران سراسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد. این هتل زیبا دو ستاره بوده و اقامتی به‌یادماندنی همراه با امکانات و خدمات مناسب برای مسافران رقم می‌زند. از این هتل می‌توانید میدان بانیاس را تماشا کنید که از این میدان به خیلی از جاهای دیدنی شهر دبی دسترسی راحتی خواهید داشت، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل برای سفری خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید. همچنین مسافت هتل مونت رویال تا پارک نایف حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی است.
مرکز تجارت جهانی دبی نیز حدوداً ۱۵ دقیقه رانندگی تا هتل Mount Royal Hotel Dubai فاصله دارد. سایر جاهای دیدنی در دبی عبارت‌اند از پارک آبی وایلد وادی، بازارهای سنتی، آکواریوم دبی، پیست اسکی دبی، موزه دبی و غیره که در صورت سفر به این منطقه بازدید از این جاذبه‌ها را از دست ندهید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مونت رویال دبی


با اقامت در این هتل همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. از خدمات ارائه‌شده در لابی هتل مونت رویال می‌توان به میز تور و گردشگری اشاره کرد و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دبی بازدید کنید. وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا این هتل فاصله دارند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این مطلب قابل‌دسترس است. امکاناتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، اما خدماتی مانند اتوکشی رایگان بوده و با خیال راحت می‌توانید لباس‌هایتان را به این بخش بسپارید. درصورتی‌که سفرتان به شهر دبی به خاطر کار و تجارت باشد، به‌راحتی می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در بخش مربوطه هتل Mount Royal Hotel Dubai برگزار کرده و از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. در این مجموعه پرسنل به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، هندی و روسی تسلط دارند. علاوه بر موارد گفته‌شده در لابی این هتل می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


خدمات مربوط به تفریح و سرگرمی در این هتل به‌صورت صندلی ماساژ بوده و با خیال راحت می‌توانید بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این قسمت استراحت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق کوادروپل خانواده، اتاق سینگل دلوکس، اتاق خانواده دلوکس، اتاق خانواده سوپرییر و اتاق خانواده پریمییر. داخل اتاق‌های هتل مونت رویال می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌های هتل Mount Royal Hotel Dubai دارای دکوراسیونی با رنگ‌های گرم و وسایل چوبی مدرن هستند. داخل اتاق‌ها خدماتی مانند یخچال، مینی بار و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای تعبیه‌شده است. در داخل هر یک از اتاق‌ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که بسیار مجهز بوده و جکوزی داغ در داخل حمام‌ها قرار داده‌شده است.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار و فضای نشیمن. همچنین دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویژه حرکت می‌کنند خیالشان از این بابت راحت باشد. تمامی اتاق‌های عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش و در سکوت را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها می‌توانید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنید.

رستوران هتل


غذاهای متنوعی در رستوران در این هتل ارائه می‌شود، توجه داشته باشید که در داخل این هتل یک رستوران و یک کافی‌شاپ وجود دارد. در رستوران وعده‌های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای بین‌المللی، محلی و خاورمیانه به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود.

فاصله هتل مونت رویال دبی تا جاذبه‌های دیدنی


فاصله تا کویر دبی: ۲۰۰ متر
فاصله تا کریک دبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز الخان: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است