search
menu

هتل OYO 353 Middle East Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 353 Middle East Hotel
موقعیت مکانی هتل میدل ایست
اتاق های هتل میدل ایست دبی
امکانات و خدمات سرگرمی- تفریحی هتل میدل ایست دبی
رستوران و غذاخوری هتل میدل ایست
خدمات و امکانات مختلف هتل میدل ایست
اماکن و جاذبه های نزدیک هتل میدل ایست

درباره هتل OYO 353 Middle East Hotel


هتل میدل ایست از جمله هتل های میان رده دبی است که با امکانات و خدمات مختلف خود چندین سال است میزبانی مسافران و گردشگران دبی را به عهده گرفته. دبی شهر لوکسی و پر گردشگری است که هم برای تفریح و خرید و هم برای کار و تجارت مقصد مناسبی به شمار می رود. هر چند گاهی اوقات هزینه‌های سفربه این شهر عجایب می تواند سرسام آور و زیاد باشد و کنترل و کم کردن هزینه ها در برخی از موارد سفر کمک بسیار بزرگی به صرفه جویی در پول سفر خواهد کرد. یکی از مواردی که می توان هزینه های آن را کنترل و کمتر کرد هزینه های اقامتی است و هتل میدل ایست با توجه به این که هتلی دو ستاره است هزینه معقولی را نسبت به سایر هتل ها دریافت خواهد کرد.

موقعیت مکانی هتل میدل ایست


هتل میدل ایست در دبی و در دل منطقه تجاری دیره قرار دارد. دیره از مناطق قدیمی و با سابقه دبی است. این منطقه قدیمی علاوه بر اینکه منطقه ای تجاری است، برای زندگی کردن هم منطقه مناسبی به شمار می رود. مهمانانی که هتل میدل ایست را برای اقامت انتخاب کرده اند علاوه بر اقامتی دلپذیر به بسیاری از جاذبه‌های دبی و منطقه دیره دسترسی آسان و راحتی خواهند داشت.

اتاق های هتل میدل ایست دبی


هتل میدل ایست اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای بالکن دارد. طراحی و مبلمان اتاق های هتل بسیار ساده است و خبری از اتاق های پر زرق و برق هتل های لاکچری ۵ ستاره نیست ولی همین طراحی ساده حس آرامش و امنیت عجیبی را به مهمانان می دهد. میدل ایست در اتاق هایش تلویزیون قرار داده است تا مهمانان اوقات فراغت خود را با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند.

امکانات و خدمات سرگرمی- تفریحی هتل میدل ایست دبی


Middle East Hotel گرچه هتلی معمولی است اما امکانات تفریحی خوبی برای مهمانانش ایجاد کرده. از کلاب های شبانه با اجرای موسیقی زنده محلی گرفته تا مجموعه‌ای از نوشیدنی های گوارا در کلاب و بار هتل برای سرگرمی و تفریح مهمانان فراهم شده است.

رستوران و غذاخوری هتل میدل ایست


مهمانی که اقامت در هتل میدل ایست را انتخاب کرده اند، برای میل کردن غذا نیازی نیست که به غذاخوری ها و رستوران های اطراف هتل بروند مهمانان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای چینی، هندی و غیره را میل کنند. خدمات روم سرویس در هتل میدل ایست به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.

خدمات و امکانات مختلف هتل میدل ایست


مهمانانی که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما در OYO ۳۵۳ Middle East Hotel اتاق رزرو کرده اند و قصد اقامت در این هتل را دارند به خدمات و امکانات مختلفی مانند خدمات خشک‌شویی، خدمات تبدیل ارز، اینترنت و غیره دسترسی خواهند داشت. یکی از خدمات و امکانات خوب هتل امکان کرایه خودرو است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا با خودرو به گشت و گذار در جاهای مختلف شهر بپردازند. میدل ایست کادر بسیار خوش رویی دارد که تمامی تلاش خود را در راستای اقامت دلپذیر و رفاه مهمانان به کار می‌برند. کارکنان بخش پذیرش هتل هم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای پذیرش هر چه سریع تر بدون معطلی مهمانان انجام می دهند.

اماکن و جاذبه های نزدیک هتل میدل ایست


فاصله هتل میدل ایست دبی تا کافه/ بار سیتی برگر: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل میدل ایست دبی تا فرودگاه بین المللی دبی: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل میدل ایست دبی تا فرودگاه بین المللی شارجه: ۲۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل میدل ایست دبی تا فرودگاه بین المللی آل مکتوم: ۴۴٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است