search
menu

هتل Le Royal Meridien Beach Resort and Spa Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai


لاکچری پسندانی که به دنبال یکی از هتل های بسیار لوکس و تجملاتی در شهر دبی باشند، باید هتل ۵ ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی را در اولویت قرار دهند. چون این هتل وسیع و بزرگ با امکانات رفاهی کامل و بی نقصش مشرف به آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و اقامتی رویایی را برای مهمانان خود رقم می زند. برای اینکه تعطیلاتی فراموش نشدنی را به همراه خانواده در دبی بگذرانید و خاطرات خوبی را ضمیمه بلیط هواپیما دبی کنید، سفرتان را با رزرو هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی شروع کنید.

موقعیت مکانی هتل


هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی که در احاطه آب های خلیج فارس قرار گرفته، با باغ زیبایی به مساحت ۷.۶ هکتار احاطه شده است اما فاصله آن تا محله جمیرا چندان زیاد نیست و با کمی پیاده روی می توان به این محله دسترسی داشت. با این که اقامتگاه ساحلی Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai از آن دست هتل هاییست که می توان تمام تعطیلات را آنجا سپری کرد ولی چنانچه قصد خرید یا تفریح بیرون از هتل داشتید می توانید با کرایه خودرو در عرض کمتر از یک ربع به مرکز خرید امارات مال یا پارک آبی آکواونچر بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا بهترین انتخاب برای سپری کردن تعطیلات خانواده هاست چون اعضای کوچک خانواده ها را در کلاب کودکان سرگرم می کند و برنامه ها و سرگرمی های متعددی برای مهمانانش تدارک دیده است. این هتل با ۳ استخر شنا، ساحل اختصاصی، رستوران های متعدد، ورزش های آبی، دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا و باشگاه بدنسازی مجهز، میزبانی فوق العاده ای از خریداران بلیط هواپیما دبی دارد.

انواع اتاق های هتل


هنگام رزرو اقامتگاه ساحلی لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا اتاق های متنوعی برایتان نمایش داده می شوتد؛ از اتاق های سوپر دلوکس و اتاق های خانواده و رویال گرفته تا سوئیت های رویال و پنت هاوس. اینجا بهشتی نزدیک به خلیج فارس است که پنجره های آن به روی قاب طبیعت باز می شوند و آرامش را به داخل اتاق هایتان دعوت می کند. اینجا اتاق و سوئیت باب میل خود را پیدا خواهید کرد، ۵۰۴ واحد اقامتی با دکوراسیون دلخواه و چشم اندازهای نفس گیر چشم انتظار مهمانان خود هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های Le Royal Meridien Beach Resort & Spa Dubai بسیار بزرگ و نورگیر هستند و با مبلمان و اثاثیه کاملا مدرنی دکور شده اند. با رزرو این هتل می توانید در طول روز به بالکن اتاقتان بروید و در حین تماشای آب های نیلگون خلیج فارس نوشیدنی محبوب خود را میل کنید. این اتاق ها با امکانات متنوعی مثل تلویزیون های ۴۲ اینچ، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز، میز کار، اینترنت رایگان، پرده های خاموشی، بیده، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز شده اند و هر مهمانی می تواند از خدمات اتاق داری و روم سرویس ۲۴ ساعته بهره مند شود.

گزینه های صرف غذا


هتل ۵ ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا بخشی از شهرت خود را مدیون رستوران های بین المللی خود است. در این هتل ۱۳ رستوران و بار دایر است که با طبخ انواع غذاها مخصوصا خوراک های مکزیکی شما را به ماجراجویی در فرهنگ غذاهای سراسر دنیا می برد. تعدادی از این رستوران ها جزو منتخب ها و برنده های جوایز در دبی هستند و معروف ترین آن ها رستوران مایاست که در وعده های شام پذیرای مهمانان هتل است. رستوران های خیمه، زنگو،‌ براسری، استرگا، مورجان، گیلز و Rodes twenty 10 از دیگر رستوران های هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا هستند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هیجان انگیزترین بخش اقامت در هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا مربوط به شنا در استخر اینفینیتی آن است که می توان حین شنا از مناظر اطراف خلیج و حتی غروب آفتاب لذت برد. این هتل در کل چند استخر آبگرم دارد و لیست بی پایانی از خدمات درمانی و تراپی را به مهمانانش ارائه می کند. اتاق بخار، سالن آرایش، اتاق ماساژ، تجهیزات اسپا و سونا از امکانات مرکز سلامتی هتل هستند و برنامه هایی مثل غواصی، تنیس، موج سواری، مینی گلف و ماهیگیری برای سرگرمی بیش تر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر سفر کاری به دبی داشته باشید می توانید در اتاق های جلسه هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا، سالن کنفرانس و مرکز بیزینس آن از تجهیزات به روزی بهره مند شوید.

دلایل انتخاب هتل


فضای لوکس و لاکچری
اتاق های بزرگ و تمیز
غذاها و صبحانه های عالی
پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله تا ساحل میدان: ۶۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید دبی مارینا مال: ۸۰۰ متر
فاصله تا ایستگاه تراموای دبی مارینا: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی المکتوم: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است