search
menu

هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai
امکانات عمومی هتل آپارتمان جی ۵ ریمال دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان جی ۵ ریمال دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai


هتل آپارتمان جی ۵ ریمال دبی در مرکز شهر دبی واقع شده‌است. هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai کمتر از ۳۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل سالن‌ها و سوئیت‌های بزرگ با تهویه مطبوع و آشپزخانه‌های مدرن را ارائه می‌دهد. مهمانان هتل می‌توانند در استخر پشت بام غوطه‌ور شوند و شنا کنند و یا از مرکز تناسب اندام و سلامتی دیدن کنند. یک کافه نیز در کنار استخر وجود دارد که تنقلات و نوشیدنی‌های دلچسبیی را در کنار استخر به مسافران ارائه می‌دهد. هتل آپارتمان در ۷ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی و ۲۷۰ متری از ایستگاه متروی الریقا قرار دارد. این هتل زیبا و ۴ ستاره دارای ساختمان بسیار زیبایی است. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد تا شما به راحتی به دبی سفر کنید. بعد از سفر راحت خود به دبی می‌توانید از جاهای دیدنی دبی مانند موزه دبی، برج العرب، برج خلیفه و ... دیدن کنید. در ادامه متن به امکانات هتل بصورت جزئی‌تر خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل آپارتمان جی ۵ ریمال دبی


در جای جای هتل امکان این وجود دارد که بتوانید به راحتی و بطور رایگان به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. پارکینگ هتل بصورت رایگان قابل دسترسی است و رزرو نیاز ندارد. خدمات دربانی هتل و وجود دوربین‌های مداربسته در بخش‌های مختلف می‌تواند اقامت شما را ایمن‌تر سازد. تبدیل ارز مورد نیاز شما از جمله خدمات جانبی هتل است که می‌تواند کار شما را بسیار راحت‌تر کند. انبار چمدان در هتل تعبیه شده‌است تا بتوانید به راحتی چمدان‌های خود را در یک جای امن قرار دهید. نظافت بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود. در هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai سایر خدمات بهداشتی مانند اتو، لاندری و خشکشویی با هزینه مجزا وجود دارد تا بتوانید لباس‌هایتان را تمیز و صاف در اختیار داشته‌باشید. فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس و جلسه از سایر امکانات موجود در هتل است. البته این موارد نیز هزینه مجزای خود را دارند. استخر روباز هتل بصورت رایگان است و در تمام طول سال استفاده از آن برای مسافران ممکن است. صندوق اماناتی در نظر گرفته شده‌است تا مسافران بتوانند وسایل گرانقیمت خود را به آن بسپرند. سونا و باشگاه ورزشی نیز برای ورزش دوستان وجود دارد. برای افراد معلول امکاناتی مجزا تعبیه شده‌است. عربی، فارسی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی زبان‌هایی هستند که در صورت تسلط به یکی از آن‌ها می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. تهویه مطبوع مناسب و وجود کولر از مواردی است که اقامت شما را در هتل تسهیل می‌کند. برای کودکان و سرگرم شدن آن‌ها نیز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها دارای چیدمانی بسیار جذاب و هوشمندانه هستند. تمام واحدها از امکاناتی همچون تلویزیون و اینترنت رایگان برخوردار هستند. داخل واحدها نیز اتو وجود دارد. مبلمانی شیکی بسته به اندازه اتاق‌ها بصورت دور تا دور یا در یک طرف واحدها چیده شده‌است. نور پردازی بسیار جذابی نیز در واحدها انجام شده‌است. آیینه‌های بزرگی در واحدها و حتی سرویس بهداشتی وجود دارد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام تمیز و بزرگی در واحدهای هتل J5 RIMAL Hotel Apartments Dubai وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق کلاسیک استودیو با یک تخت توئین
• سوئیت کینگ با دو اتاق خواب
• اتاق کلاسیک استودیو با تخت کینگ
• سوئیت کینگ با یک اتاق خواب
• اتاق سه نفره

رستوران هتل


هم رستوران بزرگ و هم کافه در هتل وجود و علاوه بر اینکه می‌توانید در رستوران بزرگ و شیک این هتل غذا بخورید، می‌توانید درخواست کنید تا غذا را بصورت روم سرویس به اتاق شما بیاورند.

فاصله هتل آپارتمان جی ۵ ریمال دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است