search
menu

هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai
امکانات عمومی هتل جی فایو پورت سعید دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی فایو پورت سعید دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai


هتل جی فایو پورت سعید دبی از هتل‌های سه ستاره و فوق العاده شیک در شهر دبی است. ساختمان شیک و چند طبقه آن حتی از فاصله دور نیز جلب توجه می‌کند. هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai با فرودگاه بین المللی دبی حدود ۳ کیلومتر و با مرکز تجارت جهانی دبی حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شارجه نیز ۲۵ کیلومتر است. موقعیت هتل طوریست که هم به بازارهای سنتی و هم به بازارهای مدرن دسترسی آسانی دارد. این هتل دارای فهرست بلندبالایی از امکانات و خدماتی مانند اجاره لیموزین، سالن بدنسازی، استخر روباز و اتاق‌های ملاقات کاملا مجهز با جدیدترین تجهیزات سمعی و بصری است. در این شهر می‌توانید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، دبی مال، دهکده جهانی دبی و ... بازدید کنید و از گردش خود لذت ببرید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی از طریق تورهای گردشگری می‌تواند یک گزینه راحت برای سفر به دبی باشد.

امکانات عمومی هتل جی فایو پورت سعید دبی


اینترنت هتل بصورت رایگان و وای فای در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اگر نیاز به پارکینگ دارید خیالتان راحت باشد زیرا هتل حتی به افراد معلول نیز پارکینگ ارائه می‌دهد. خدمات دربانی، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و تبدیل ارز از جمله خدمات عمومی هتل است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. لابی هتل نیز از بخش‌های دنج و شیک هتل است که برای استراحت کوتاه مدت شما بسیار جای مناسبی است. بازی گلف نیز بصورت دوره‌ای و مسابقه‌ای در این هتل قابل انجام است. عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و فرانسوی نیز از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. برای اینکه بخواهید راحت و آسوده باشید می‌توانید از صندوق امانات موجود در هتل استفاده کنید. هتل برای افراد معلول تمهیدات مختلفی در نظر گرفته‌است و حتی ویلچر نیز در صورت نیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. آسانسور برای رفت و آمد بین طبقات مختلف و بالاتر هتل نیز در ساختمان قرار داده شده‌است. بخشی از هتل بصورتی طراحی شده‌است که افراد غیر سیگاری به راحتی می‌توانند آنجا باشند تا از دود به دور باشند. خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی با هزینه مجزا برای مسافران قابل انجام است. باشگاه ورزشی، اسپا و سونا از جمله برنامه‌های تفریحی و ورزشی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای برگزاری جلسات کاری نیز هتل امکانات خاص و ویژه‌ای را می‌تواند در اختیارتان قرار دهد. استخر روباز موجود در هتل پذیرای مسافران در تمام طول سال خواهد بود. برای مسافرانیکه نیاز به خدمات بیدار باش داشته باشند هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai این امکان را در اختیارشان قرار می‌دهد. در ادامه به توصیف واحدهای اقامتی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai بسیار بزرگ هستند. تخت‌های راحت در یک طرف و مبلمان راحتی نیز در طرف دیگر واحدها قرار دارد. تلویزیون مسطح با قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی واحدها با کاشی کاری‌ها و لوازم بسیار شیک، بصورت اختصاصی برای هر واحد تعبیه شده‌است. در حمام واحدها لباسشویی نیز وجود دارد. در آشپزخانه کوچک واحدها وسایل آشپزی مانند مایکرویو، گاز و ... بطور تمام و کمال وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر است:
• اتاق دلوکس توئین
• سوئیت دلوکس
• اتاق دلوکس کینگ
• اتاق کینگ پرمیوم

رستوران هتل


هتل دارای امکانات مختلفی در رابطه با غذا خوری و میان وعده‌است. در هتل J5 Hotels – Port Saeed Dubai هم کافه و هم رستوران وجود دارد. البته اتاق‌ها نیز دارای امکاناتی برای پخت و پز هستند.

فاصله هتل جی فایو پورت سعید دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۴ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است