search
menu

هتل Hyatt Regency Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Regency Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hyatt Regency Dubai


هتل هایت ریجنسی دبی واقع در قلب تاریخی و در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر قرار گرفته است. از جمله نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی شهر که در فاصله کمی از هتل قرار دارند می‌توان به مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید صحرا، آکواریوم شارجه و برج الخلیفه اشاره کرد. فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها ۶ کیلومتر با هتل هایت ریجنسی دبی فاصله دارد و ظرف چند دقیقه مسافران از آنجا می‌توانند خود را به هتل برسانند.
هتل حیات دبی تمامی امکانات رفاهی لازم برای فراهم کردن اوقاتی خوش برای مسافران را فراهم کرده است. برخی از این امکانات عبارت اند از: تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا. همچنین چشم انداز فوق العاده‌ای نیز از تمامی اتاق‌ها به سوی نمایی از شهر وجود دارد که تماشای آن از داخل واحدها، بسیار لذت بخش خواهد بود.
از جمله امکانات تندرستی هتل هایت ریجنسی دبی می‌توان به یک سالن بدنسازی اشاره کرد که به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی مجهز شده است. علاوه بر این، یک زمین تنیس هم در محوطه قرار دارد که استفاده رایگان از آن برای ساکنین هتل هایت ریجنسی دبی امکان پذیر است. همچنین دو استخر مجزا سرپوشیده و روباز هم در هتل قرار دارند که خدمات ماساژ و اسپا هم در آن‌ها عرضه می‌شود. کافی شاپ استخر هم انواع میان وعده‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متفاوت را سرو می‌کند که افراد می‌توانند بعد از شنا، سفارش داده و میل نمایند.
البته خدمات زیبایی و آرایشی هم مانند پیرایش موی سر، مانیکور، پدیکور و رنگ مو هم جزو خدماتی است که در داخل هتل هایت ریجنسی دبی عرضه می‌شود. مسافران برای صرف صبحانه که به صورت رایگان و به شکل بوفه سرو می‌شود، می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. همچنین، چندین رستوران مختلف نیز در محوطه هتل Hyatt Regency Dubai مشغول به فعالیت هستند که انواع غذا‌های محلی و خوراک‌های بین المللی را عرضه می‌کنند. از جمله این موارد، می‌توان به رستوران ژاپنی واقع در پشت بام هتل اشاره کرد که اتفاقا طرفداران پروپا هم قرصی دارد.
قرار گرفتن چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل حیات هم سبب شده است رفت و آمد در شهر به سادگی امکان پذیر باشد و افراد با صرف کمترین هزینه‌ای، از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری دبی دیدن کنند. کاربران از کیفیت خدمات هتل حیات ابراز رضایت کرده‌اند و امتیاز ۸ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته‌اند. آن‌ها اعتقاد دارند که خدماتی فرا تر از هزینه‌ای که پرداخته‌اند دریافت کردند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار ماهی دیره: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار نایف: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:‌۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است