search
menu

هتل Grand Millennium Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Millennium Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Millennium Dubai


هتل گرند میلینیوم دبی با گرد هم آوردن مجموعه‌ای از بهترین امکانات ممکن، پذیرای مسافرانی است که شهر دبی را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اند. این هتل که در مسیر جاده شیخ زاید قرار گرفته است، دسترسی مناسبی به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر مانند امارات مال، مرکز خرید ابن بطوطه، برج العرب و همچنین آکواریوم بزرگ دبی دارد.
تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره به امکاناتی از قبیل مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی جداگانه مجهز هستند. صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه سرو می‌شود. همچنین افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی، به رستوران‌های مختلف هتل گرند میلینیوم مراجعه کنند.
توصیه ما، یک رستوران آسیایی است که در طبقه هجدهم هتل واقع شده است. این رستوران علاوه بر اینکه غذا‌هایی با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت را عرضه می‌کند، چشم اندازی فوق العاده از خلیج فارس و ساحل دیدنی جمیرا در اختیار مسافران قرار دی‌دهد. نمای جذابی که هر فردی را ساعت‌ها مجذوب خود می‌کند.
از جمله امکانات تندرستی هتل Grand Millennium Dubai می‌توان به یک استخر روباز اشاره کرد که در پشت بام ساختمان واقع شده است. این استخر چشم اندازی پانوراما از شهر زیبای دبی را در اختیار کاربر می‌گذارد که مشابه آن را در کمترین نقطه‌ای از شهر می‌توان یافت. همچنین افراد می‌توانند انواع آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های گازدار و میان وعده‌های متفاوت را در کافی شاپ استخر سفارش دهند و از شنا کردن، لذت ببرند.
بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از سرویس دهی هتل گرند میلینیوم رضایت کامل داشته‌اند و معتقدند خدماتی فرا تر از هزینه‌ای که بابت آن پرداخته‌اند به آن‌ها ارائه شده است. گزاره‌ای که نشان از کیفیت مناسب خدمت رسانی این هتل و همچنین مقرون به صرفه بودن اقامت در آن را دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز تجاری عمار بیزنس پارک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده نالج دبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی اکواونچر: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است