search
menu

هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park
امکانات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park


هتل هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک یکی از هتل‌های پرطرفدار اقتصادی در دبی است، همچنین این هتل یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای اقامت در هنگام سفر به این منطقه به شمار می‌رود. این هتل زیبا دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه دبی خواهید داشت. در عرض چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به پارک صفا دسترسی داشته باشید و به دلیل قرارگیری این هتل در خیابان مشهور شیخ زاید دسترسی به جای مختلف دبی بسیار آسان است و اینکه می‌توانید از طریق مترو و ترانسفر گشت از جاهای دیدنی این شهر مانند برج خلیفه، برج العرب، آکواریوم دبی، موزه‌های دبی و چندین مراکز خرید بازدید کنید. علاوه بر این‌ها، با اقامت در هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park می‌توانید از طریق اتوبوس رایگان به ساحل لامر و مرکز خرید دبی مال دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، اتاق ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک


با توجه به اینکه این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است، بدین‌جهت می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. یکی از نکات موردتوجه در این هتل وجود اینترنت با سیم است که در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده و به‌صورت رایگان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. پارکینگ مجموعه نیز رایگان و اختصاصی بوده و نیاز به رزرو قبلی ندارد. در صورت نیاز به پول رایج این منطقه می‌توانید به صرافی موجود سر بزنید و ممکن است تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به محلی نیاز داشته باشید که وسایل و چمدان‌هایتان در هتل باقی بماند، در این صورت می‌توانید با خیال راحت وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. در حین اقامت در هتل هالیدی این اکسپرس می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید و درصورتی‌که به دلیل کار عازم این منطقه می‌شوید، برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید به مرکز بیزینس سرزده و از فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که تمامی این خدمات در بخش بیزینس هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی و اردو تسلط دارند. برای تمامی مسافران مخصوص مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. لازم به ذکر است که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافرانی که علاقه به گشت‌وگذار در منطقه دبی دارند، با خیال راحت می‌توانند از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنند.

امکانات تفریحی هتل


با توجه به اینکه در این هتل باشگاه بدن‌سازی دایر شده است، برای مسافرانی که به ورزش علاقه دارند یکی از خبرهای خوب به شمار می‌رود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق توئین، اتاق کینگ، اتاق کینگ استاندارد، اتاق توئین استاندارد. اتاق‌های مخصوص این هتل مجهز هستند و در همه اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همه اتاق‌های هتل Holiday Inn Express Dubai Safa Park دارای دکوراسیونی شیک بوده و از اسباب و وسایل هنری زیبایی استفاده‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، فرش، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار و فضای نشیمن. دسترسی به تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


وعده‌های غذایی بین‌المللی برای وعده‌های ناهار و شام در رستوران این هتل ارائه می‌شود. برای وعده صبحانه نیز منوی سلف‌سرویس در نظر گرفته‌شده و انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را می‌توانید نوش جان کنید.

فاصله هتل هالیدی این اکسپرس دبی صفا پارک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است