search
menu

هاستل Heartland Hostel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Heartland Hostel Dubai
امکانات عمومی هاستل هارتلند دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هاستل
رستوران هاستل
فاصله هاستل هارتلند دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هاستل Heartland Hostel Dubai


هاستل هارتلند دبی در نزدیکی دریا واقع شده‌است و در محله تجاری دبی قرار دارد. این هاستل در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و مترو قرار دارد. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از دبی مال دیدن کنند و نزدیکی هاستل به این مراکز خرید یک ویژگی مثبت برای آن محسوب می‌شود. فاصله هاستل Heartland Hostel Dubai تا برج خلیفه نیز بسیار کم است. شما در این سفر می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید بطوریکه هم تور سافاری و هم خرید دو جذابیت ویژه در سفر به دبی است. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توانید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، برج العرب، موزه دبی، قاب دبی و ... دیدن فرمایید تا سفرتان خاطره انگیزتر شود. این محل اقامت از نوع هاستل است و برای افرادی که می‌خواهند یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه به دبی داشته‌باشند انتخاب خوبی است، پس با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اقدام این سفر نمایید. در ادامه متن اطلاعاتی در رابطه با امکانات هاستل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امکانات عمومی هاستل هارتلند دبی


این هاستل کوچک از امکانات خوبی برخوردار است که برای اقامت کوتاه مدت شما بسیار کاربردی هستند. از امکانات مهم هاستل هارتلند می‌توان دسترسی به اینترنت را نام برد که بصورت رایگان و پرسرعت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هاستل دارای دربانی است و پذیرش آن بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران است تا در صورت نیاز بدون معطلی به سوالات آنان پاسخ داده‌شود. با اینکه پذیرش بصورت ۲۴ ساعته است ولی پذیرش مسافران در ساعت‌های محدود و خاصی انجام می‌شود. اگر خودرو به همراه دارید به این نکته توجه کنید که هاستل پارکینگ در اختیار شما قرار نمی‌دهد ولی برای دوچرخه پارکینگ رایگان در نظر گرفته‌است. خدمات دیگری مانند فکس و فتوکپی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا با خیال آسوده بتوانند کارهای اداری خود را حتی در سفر نیز به انجام برسانند.
از خدمات بهداشتی هاستل می‌توان به نظافت روزانه و در کنار آن وجود لاندری و خشکشویی اشاره کرد. استفاده از تخت‌های دو طبقه برای افراد معلول ممکن است دشوار باشد ولی با این حال وجود آسانسور سبب شده‌است تا به راحتی بتوانند به طبقات بالاتر بروند. برای چمدان‌های مسافران نیز بخش مجزایی در نظر گرفته شده‌است و انبار چمدان بصورت مجزا از واحدهای اقامتی، آماده تحویل بارها و چمدان‌های مسافران است. وجود یک سوپر مارکت در محل هاستل سبب شده است تا در صورت نیاز به خرید مسافت دوری را نروید. البته چون این جا یک هاستل است، امکانات ویژه و لابی مجزا و بزرگی ندارد. تهویه مطبوع هاستل Heartland Hostel Dubai اقامت دلپذیر و آرامی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. انگلیسی، هندی و روسی سه زبانی هستند که کارکنان هاستل به آن تسلط دارند. در ادامه با ذکر جزئیات واحدهای اقامتی در خدمت شما هستیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هاستل


بیشتر واحدهای اقامتی این هاستل دارای تخت‌های دو نفره و دو طبقه هستند. در کنار هر تخت یک کمد مخصوص وجود دارد که هر مسافر با خیال راحت می‌تواند وسایلش را در آن قرار دهد و در آن را قفل کند. واحدها به اینترنت دسترسی دارند ولی امکانات بیشتری وجود ندارد. انواع واحدهای اقامتی هاستل Heartland Hostel Dubai شامل موارد زیر است:
• واحد اقامتی با دو تخت دو طبقه که مخصوص آقایان است و چشم انداز آن رو به دریا است.
• واحد اقامتی استاندارد با یک تخت دو طبقه استاندارد
• واحد با دو تخت دو طبقه با چشم انداز شهر
• واحد با سه تخت دو نفره که مخصوص بانوان است و چشم انداز آن رو به دریا است.

رستوران هاستل


هاستل هارتلند هم رستوران مجزایی دارد و هم یک آشپزخانه مجزا با لوازم مورد نیاز آشپزی وجود دارد که همه مسافران می‌توانند برای تهیه وعده‌های غذایی از آن استفاده کنند. آشپزخانه هاستل Heartland Hostel Dubai مجهز به مایکرویو، اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی، ظروف آشپزی و لباسشویی است. حمام و سرویس بهداشتی نیز در واحدها وجود دارد که تمام لوازم بهداشتی و حتی سشوار در آن‌ها موجود است.

فاصله هاستل هارتلند دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجارت جهانی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمیرا: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است