search
menu

هتل Hallmark Landmark Summit Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hallmark Dubai
امکانات هتل هالمارک یا لندمارک سامیت دبی
خدمات هتل Landmark Summit Dubai
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل هالمارک یا لندمارک سامیت دبی تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Hallmark Dubai


شهر دبی بزرگترین شهر کشور امارات و یکی از مهم ترین شهر های تجاری در جهان است. این شهر در جنوب کشور عزیزمان ایران قرار گرفته و به دلیل نزدیک بودن به کشور و همچنین جاذبه های بی نظیر و شگفت انگیزی که دارد هر ساله مسافران زیادی را از سراسر ایران به خود جذب می کند. در واقع می توان گفت دبی یکی از بهترین مقاصد برای گردشگرانی است که می خواهند سفری لوکس و متفاوت را تجربه کنند. این شهر با داشتن آسمان خراش های بلند، مراکز تجاری و تفریحی فوق لوکس، هتل های بی نظیر، امکانات تفریحی و گردشگری گسترده و... در زمره جذاب ترین شهرهای توریستی جهان قرار دارد.
هتل هالمارک دبی که این اواخر با نام Landmark Summit شناخته می‌شود، در این شهر قرار گرفته و با طراحی لوکس و امکانات مدرنی که دارد بدون شک تجربه ای شگفت انگیز و متفاوت را برای مهمانان خود رغم می زند. موقعیت این هتل به گونه ای است که دسترسی به مرکز شهر را بسیار آسان می کند. علاوه بر آن در اطراف هتل رستوران های متنوع و مراکز خرید جذابی وجود دارند که اقامت را برای مسافران دلچسب و لذت بخش می کنند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ضمن سفر به یکی از جذاب ترین شهرهای امارات متحده، در هتل زیبای Hallmark Dubai اقامت داشته باشید و لحظاتی به یادماندنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل هالمارک یا لندمارک سامیت دبی


مهمترین مزیت هتل هالمارک دبی نزدیکی آن به مرکز شهر است که رفت و آمد و خرید را برای مهمانان راحت می کند. در این هتل امکانات رفاهی گسترده ای وجود دارد که می تواند هرسلیقه ای را خشنود کند. یک استخر روباز بزرگ در هتل قرار گرفته که مهمانان می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و اوقات فراغت خوشی را در هنگام اقامت برای خود رغم بزنند. همچنین هتل مجهز به سونا است که با تجهیزات لازم در اختیار مسافران قرار می گیرد.
رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپ هتل نیز با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم به مسافران خدمت رسانی می کند. این هتل مجهز به باشگاه ورزشی نیز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا حس خوب ورزش و تناسب اندام را در سفر نیز تجربه کنند. سالن کنفرانس هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و امکان برگزاری انواع جلسات علمی و تجاری را برای مهمانان فراهم می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به دکه روزنامه فروشی، مرکز تجاری، سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد.

خدمات هتل Landmark Summit Dubai


هتل هالمارک دبی علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. سالن زیبایی هتل با پرسنل مجرب و ماهر خود در اختیار مسافران قرار دارد. این هتل دارای خدمات پرستاری از کودک است و مهمانان می توانند با خیال راحت فرزندان خردسال خود را به محل نگهداری از کودکان بسپارند و از خرید و گشت و گذار در شهر لذت ببرند. خدمات خشکشویی نیز در هتل وجود دارد و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند.
صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن آن ها نباشند. از دیگر امکانات هتل می توان به سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز دربان، اتاق استراحت، اجاره اتومبیل به صورت رایگان، اسپا و... اشاره کرد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما دبی با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات رفاهی آن بهره مند شوید و سفری شگفت انگیز را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل هالمارک دبی از فضایی شیک و مدرن بهره مند هستند که حس خوشی از اقامت را به مهمانان منتقل می کنند. انواع مختلفی از واحدهای اقامتی در این هتل وجود دارند که تمامی آن ها دارای امکانات رفاهی و خدمات خوبی هستند و بدون شک از اقامت در آن ها پشیمان نخواهید شد. در واحدهای اقامتی این هتل امکانات مخصوص برای افراد معلول نیز در نظر گرفته شده و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می توانند در هتل اقامت داشته باشند و از سفر لذت ببرند. واحدهای اقامتی هتل هالمارک دبی تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه دلپذیر را دارا هستند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این هتل ها می توان به حمام، تلفن مستقیم، مینی بار، تلویزیون، دمپائی، آباژور، مبلمان، میز مطالعه، آینه و... اشاره کرد.

فاصله هتل هالمارک یا لندمارک سامیت دبی تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا برج ساعت دیرا: ۸۸۰ متر
فاصله تا برج خلیفه: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تا محله تاریخی الفهدی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد شیوا و کریشنا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا نهر دبی: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است