search
menu

هتل Grosvenor House a Luxury Collection Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grosvenor House a Luxury Collection Hotel Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Grosvenor House a Luxury Collection Hotel Dubai


هتل گراسونور دبی ، گزینه‌ای ایده آل برای اقامت در شهر دبی است که تلاش دارد جهت تامین رفاه حال ساکنین، تمامی امکانات مورد نیاز را فراهم کند. از جمله خدماتی که در تمامی اتاق‌های Grosvenor House Hotel and Apartments در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با گیرنده محلی، حمام اختصاصی و سرویس‌های بهداشتی جداگانه اشاره کرد.
اولین ویژگی اتاق‌های هتل گراسونور که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، پنجره‌های تمام قدی است که چشم اندازی خیره کننده از شهر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین برخی از اتاق‌ها نیز به یک بالکن کوچک مجهز اند که امکان استفاده از آن برای ساکنین، مهیا است. علاوه بر این ها، دسترسی به اینترنت وای فای هم در تمامی محوطه هتل امکان پذیر است که استفاده از ان برای ساکنین، رایگان می‌باشد.
صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی، به رستوران هتل گراسونور مراجعه کنند. انواع غذا‌های محلی و خوراک‌های متعلق به کشور‌های شرق آسیا، در این رستوران عرضه می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین کافی شاپ رستوران هم انواع آبمیوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های گازدار را در منوی پیشنهادی خود دارد که افراد می‌توانند مطابق با سلیقه خود، سفارش دهند.
افرادی که تمایل به حضور در استخر و یا ساحل را دارند، می‌توانند از خدمات هتل رویال مریدین که در همسایگی هتل گراسونور قرار دارد استفاده کنند. همچنین خدمات اسپا و ماساژ هم در هتلی که اشاره شد، عرضه می‌شود و برای رفاه حال مسافران، سرویس رفت و برگشت روزانه، به صورت رایگان از مبدا هتل گراسونور وجود دارد. به این ترتیب نگرانی خاصی بابت رفت و آمد و بهره مندی از این خدمات وجود نخواهد داشت.
در شعاع ۱ کیلومتری هتل گراسونور هم شش ایستگاه مترو مجزا وجود دارد که دسترسی به اقصی نقاط شهر را برای ساکنین، به سادگی امکان پذیر کرده است. از جمله نزدیک‌ترین مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی هتل قرار دارند نیز می‌توان به پارک آبی دبی، امارات مال، برج العرب و همچنین دبی مال اشاره کرد. همچنین فاصله هتل نیز تا فرودگاه بین المللی دبی، کمتر از ۲۴ کیلومتر می‌باشد.
پذیرش هتل به صورت شبانه روزی پذیرای مسافرانی است که این هتل را به عنوان مقصد خود برای اقامت در شهر دبی برگزیده‌اند. کارمندان این بخش نیز به چندین زبان زنده دنیا مسلط اند و به راحتی می‌توانند با مسافرانی که با زبان عربی آشنا نیستند، ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، کاربران از کیفیت خدمت رسانی هتل گراسونور رضایت کامل داشته‌اند و امتیاز مناسب ۹.۳ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته اند.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا مارین کلاب بین المللی دبی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مارینا مال:‌ ۱ کیلومتر
فاصله تا اسکای دایو دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوارنچر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۷.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است