search
menu

هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai
امکانات کلی هتل گرنجور البرشا دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرنجور البرشا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai


هتل لوکس گرنجور در مرکز منطقه البرشا دبی واقع شده است و ۵۰۰ متر با مرکز خرید امارات و اسکی دبی فاصله دارد و میهمانان به راحتی به محله بستکیه، موزه دبی، مسجد جامع، خانه شیخ سعید آل مکتوم و پارک آبی وایلد وادی دسترسی خواهند داشت. این هتل به راحتی به مدیا سیتی، منطقه آزاد دبی و سواحل و مراکز خرید برتر شهر دسترسی دارد. فرودگاه بین المللی دبی ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. یک شاتل رایگان رفت و برگشت به مرکز خرید امارات، اوتلت مال و ساحل کایت وجود دارد. برنامه و زمان بندی خدمات شاتل در پذیرش موجود است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai با ارائه اقامتگاه‌های با کیفیت و میهمان نوازی دوستانه، مکانی ایده آل برای اقامت در دبی است.

امکانات کلی هتل گرنجور البرشا دبی


هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai دارای استخر روی پشت بام و سالن بدنسازی است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و آفتاب بگیرید. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. خدماتی از قبیل سونا، جکوزی و انواع ماساژ نیز ارائه می‌شود. این هتل همچنین سالن کنفرانس البرشا را ارائه می‌دهد که در آن میهمانان می‌توانند رویدادهای عمومی و خصوصی خود را سازماندهی کنند. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، دتکتور دود، میز تور، سرویس اتاق و انبار چمدان نیز در هتل گرنجور البرشا دبی ارائه می‌شوند. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس هستند. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. دقت کنید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. کسانی که دارای ناراحتی‌های مفصلی و زانو درد هستند برای جا به جایی بین طبقات می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در دسترس است. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی از جمله خدماتی هستند که در هتل گرنجور ارائه می شوند. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. موقعیت مکانی عالی، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین از جمله دلایل انتخاب ای هتل برای اقامت در دبی به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق اکسکیوتیو، اتاق لوکس، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت لوکس و اتاق‌های خانوادگی . هتل گرنجور البرشا دبی ۱۲۵ اتاق و سوئیت ارائه می‌دهد که همه با سلیقه وشیک مبله شده‌اند و مجهز به امکانات استاندارد برای حداکثر راحتی میهمانان، از جمله تهویه مطبوع، گاوصندوق داخل اتاق، تلویزیون ال سی دی با کانال‌ها جهانی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و مینی بار هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه متعادل نگه می‌دارد. هر کدام از اتاق‌ها دارای حمام مرمری با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله هستند.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای در هتل Grandeur Hotel Al Barsha Dubai سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران D'Fusion، رستوران معروف هتل که غذاهای آسیایی سرو می‌کند و همچنین اجرای موسیقی زنده دارد، غذا بخورند. این هتل دارای کافه ۲۴ ساعته اختصاصی خود است که میان وعده و دسر سرو می‌کند.

فاصله هتل گرنجور البرشا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید البرشا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است