search
menu

هتل Grand Sina Hotel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Sina Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سینا دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند سینا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Sina Hotel Dubai


برای داشتن اقامتی راحت، به صرفه و آسوده در شهر زیبا و تماشایی دبی در کشور امارات متحده عربی، هتل گراند سینا می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد. هتل یک ستاره گرند سینا دبی به مراکز خرید متعددی نزدیک است و همچنین در مدتی کوتاه به راحتی به جاهای دیدنی دبی می‌رسید و می‌توانید هم خرید کنید و هم اوقاتی خوش و مفرح را سپری کنید. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، با ماشین به آسانی تنها در حدود ده دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی به هتل گرند سینا بروید. هتلGrand Sina Hotel به دریا نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه به کنار دریای نیلگون می‌رسید. در طول مدت زمانی که در هتل گراند سینا دبی اقامت دارید، حتما از دهکده جهانی دبی بازدید کنید؛ چرا که نمادهایی از چندین کشور گوناگون را پوشش داده است و دیدن آن خالی از لطف نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سینا دبی


هتل گرند سینا دبی با دارا بودن امکانات و خدماتی با کیفیت خوب، برای اقامتی ماندگار در خاطرات، اقتصادی و در عین حال آسوده بسیار مناسب است. هتل Grand Sina Hotel Dubai دارای تجهیزاتی است از جمله: لابی شیک و دنج برای استراحت، رستورانی با صفا و مجلل، آسانسور برای جابه‌جایی آسان بین طبقات، بیزینس سنتر برای استفاده مسافران به خصوص کسانی که با قصد کار و تجارت سفر می‌کنند، پارکینگ برای پارک اتومبیل با خیالی راحت و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل استفاده است تا حتی لحظه‌ای نگران نشوید که از تکنولوژی دور هستید. خدماتی که هتل گرند سینا ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، اجاره خودرو، معرفی و فروش تور برای علاقه مندان به گردش در شهر با برنامه منظم، تبدیل ارز و خدمات شاتل است. قابل ذکر است که خوب است از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل گرند سینا دبی استفاده کنید تا در صورت رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری، به آسان‌ترین نحوه ممکن بین فرودگاه و هتل تردد کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل گراند سینا علاوه بر زبان عربی، قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی و هندی هم هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در مجموع در هتل گراند سینا دبی ۵۴ اتاق متنوع و طراحی شده با دکوراسیونی چشم‌گیر و زیبا قرار دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی و آسوده بسیار مناسب هستند. اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق چهار نفره با چهار تخت سینگل که چشم‌اندازی از شهر و امکان سیگار کشیدن دارد. در هر یک از اتاق‌های راحت و دنج هتل Grand Sina Hotel Dubai امکانات و وسایلی خوب و ضروری قرار داده شده‌اند تا مسافران کمبودی را حس نکنند و اقامتی خوش و آسوده را داشته باشند. انواع این تجهیزات شامل مواردی است از قبیل یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، مبلمان، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، کتری برقی. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل گرند سینا دبی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان خاص تعبیه شده آن در فضای باز خارج از هتل می‌توان سیگار کشید.

رستوران هتل


رستوران شیک هتل گرند سینا خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را به سبک آشپزی‌های بسیار مختلفی به صورت منو و بوفه سرو می‌کند و می‌توانید در فضایی دلنشین و دلپذیر ساعاتی خوش را سپری کنید. صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را در رستوران هتل گرند سینا دبی آغاز کنید و روزهایی به‌یادماندنی را در سفر خود تجربه کنید.

فاصله هتل گرند سینا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید الغریر دبی: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه دبی: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا قاب دبی: ۲۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است