search
menu

هتل Grand Hyatt Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Hyatt Dubai


هتل گرند حیات دبی واقع در جاده شیخ زاید، اقامتگاهی لوکس و مجلل است که مجموعه‌ای از بهترین امکانات را برای گذراندن تعطیلاتی رویایی، فراهم کرده است. اولین ویژگی که پس از مشاهده فضاهای داخلی و دکوراسیون اتاق‌ها جلب توجه می‌کند، معماری سنتی است که هتل بر اساس آن طراحی شده است.
تمامی اتاق‌های Grand Hyatt Dubai به امکاناتی مانند تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه، مجهز شده‌اند. این در حالی است که تمامی لوازم مورد نیاز برای استحمام و نظافت شخصی، مانند حوله، شامپو، مسواک و غیره، در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است. به این ترتیب مسافران، نیازی به پر کردن چمدان‌های خود با حمل این گونه وسایل نخواهند داشت.
صبحانه به صورت رایگان در هتل گرند حیات سرو می‌شود. افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی مانند نهار و یا شام، به رستوران هتل مراجعه کنند. این رستوران‌ در کنار طبخ بهترین غذا‌های محلی، انواع غذا‌های ژاپنی و هندی را نیز با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می‌کند. به این ترتیب اگر به امتحان کردن طعم‌های جدید علاقه دارید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.
مسافران برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانند به صورت رایگان از سالن بدنسازی هتل گرند هایت استفاده کنند. همچنین یک استخر روباز هم در محوطه هتل قرار دارد و حمام آفتابی که در نزدیکی آن ساخته شده، گزینه مناسبی است برای افرادی که تمایل دارند رنگ پوست خود را به صورت طبیعی، برنزه کنند.
دسترسی آسان و نزدیکی به مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری دبی هم یکی دیگر از امتیازاتی است که هتل گرند حیات از آن بهره مند است. در ادامه برخی از نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی بر اساس فاصله، معرفی شده‌اند.
دلفیناریوم دبی، مرکز خرید وافی Wafi و شهربازی دبی کمتر از ۱ کیلومتر با هتل گرند حیات دبی فاصله دارد و این هم بخشی دیگر از دسترسی فوق‌العاده این هتل است.
علاوه بر اینها، اکواریوم دبی و برج الخلیفه هم تنها چند دقیقه با خودروی شخصی و یا تاکسی‌های درون شهری از اینجا فاصله دارند. فرودگاه بین المللی دبی کمتر از ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد و افراد می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل، از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند. همچنین پذیرش Grand Hyatt Dubai نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است.
مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش از خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه هم بهره مند شوند. البته استفاده از چنین خدماتی نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه است که از مشتری، دریافت می‌شود. افرادی که برای سفر‌های کاری به دبی آمده باشند هم می‌توانند از امکانات هتل مانند سالن کنفرانس و یا اتاق ملاقات، استفاده نمایند.
بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده، کاربران از کیفیت خدمات هتل گرند حیات رضایت داشته‌اند و امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را به آن نسبت داده‌اند. آن‌ها اعتقاد داشتند که خدماتی فرا تر از هزینه‌ای که بابت آن پرداخته‌اند، دریافت کرده اند.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید وافی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:‌۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است