search
menu

هتل Golden Square Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Square Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Golden Square Dubai


هتل گلدن اسکور با داشتن ۱۵۵ اتاق مجزا در ۴ طبقه متفاوت، اقامتگاهی مقرون به صرفه و مناسب برای گذراندن تعطیلات در شهر دبی است. در هتل گلدن اسکوئر می‌توانید تمامی امکانات لازم برای تجربه یک سفر دلنشین را در کنار یکدیگر ببینید. برخی از امکانات این هتل عبارت اند از: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی، دسترسی رایگان به اینترنت رایگان، دستگاه چای ساز و قهوه جوش که در تمامی اتاق‌ها قرار دارند.
نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی، یکی از امتیازات قابل توجهی است که هتل گلدن اسکور از آن بهره مند است. به عنوان مثال موزه دبی تنها ۱.۳ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و افراد برای دسترسی به مرکز خرید برج‌های دوقلو، تنها کافی است چند دقیقه به صورت پیاده، مسافتی کوتاه را طی نمایند. افراد می‌توانند با سپری کردن تنها ۸ دقیقه رانندگی، از فرودگاه بین المللی دبی خود را به هتل اسکور برسانند. مرکز خرید القریر، مسجد بزرگ دبی و بازار منا هم از مکان‌های پربازدید در نزدیکی Golden Square Hotel هستند.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است. مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل اسکوئر، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی درخواست کنند. همچنین یک دستگاه خود پرداز هم در محوطه هتل قرار دارد و افراد برای دریافت وجه نقد، نیازی به خروج از هتل نخواهند داشت. خدمات تبدیل ارز هم از سرویس‌هایی است که برای رفاه حال ساکنین هتل عرضه می‌شود.
صبحانه به صورت بوفه در رستروان هتل سرو می‌شود که صرف آن، نیازمند پرداخت هزینه جداگانه است. سایر وعده‌های غذایی مانند ناهار و شام نیز در رستوران هتل سرو می‌شود. علاوه بر این، آشپزخانه هتل هم به تمامی لوازم آشپزی مجهز می‌باشد و افراد در صورت تمایل می‌توانند غذای مورد علاقه خود را طبخ کنند.
هتل آپارتمان اسکور در حالی جزو اقامتگاه‌های مقرون به صرفه دبی محسوب می‌شود که سرویس دهی مناسب و قابل قبولی دارد. در همین راستا، می‌توان به نظرسنجی‌های به عمل آمده هم اشاره کرد که نشان از رضایت کاربران از کیفیت خدمات هتل اسکور دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار نایف: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو دیره: ۱۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا بازار طلا: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا برج العرب: ۲۸ دقیقه پیاده روی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است