search
menu

هتل Fortune Grand Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fortune Grand Hotel Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Fortune Grand Hotel Dubai


هتل فورچون گرند دبی واقع در منطقه دیرا و در نزدیکی بهترین جاذبه‌های گردشگری و مهم‌ترین مراکز تجاری شهر قرار دارد. فاصله ۱ کیلومتری تا مرکز شهر و نزدیکی به مرکز خرید القریر، موجب دسترسی آسان ساکنین هتل به نقاط مهم شهر دبی شده است. همچنین وجود چندین ایستگاه مترو در نزدیکی آن نیز باعث شده است که رفت و آمد در شهر به سادگی امکان پذیر باشد.
برخی امکانات رفاهی که در داخل اتاق‌های هتل فورچون گرند وجود دارد عبارت اند از: تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا. صبحانه به صورت رایگان و به شیوه بوفه سرو می‌شود. همچنین انواع غذا‌های بین المللی نیز در رستوران بوفه سرو می‌شود که افراد برای صرف ناهار و یا شام می‌توانند به آن مراجعه کنند. یک رستوران هندی نیز در محوطه هتل وجود دارد که غذا‌های لذیذ و فوق العاده محلی را عرضه می‌کند.
از امکانات تندرستی Fortune Grand Hotel نیز می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی، خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. البته لازم به یادآوری است که بهره مندی از خدمات ماساژ و اسپا به صورت رایگان امکان پذیر نیست و افراد باید هزینه جداگانه‌ای بابت آن بپردازند.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است. کارمندان این بخش علاوه بر زبان‌های عربی و انگلیسی، به زبان فارسی نیز مسلط هستند. به این ترتیب هموطنان، نگرانی خاصی در هنگام رزرو و یا تحویل اتاق‎ها نخواهند داشت زیرا کارمندان پذیرش به راحتی می‌توانند به زبان فارسی صحبت کنند.
افراد با هماهنگی پذیرش و پرداخت هزینه مربوطه می‌توانند از خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه نیز استفاده نمایند. آن دسته از مسافران که برای سفر‌های کاری به دبی آمده باشند نیز می‌توانند از امکاناتی مانند سالن کنفرانس، اتاق ملاقات و همچنین خدمات فکس و کپی استفاده نمایند.
با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما دبی و یا رزرو هتل دبی در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما دبی و یا هتل فورچون گرند دبی را رزرو نمایید.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو دیره: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار نایف: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی دیره: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۷ کیلومتر

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است