search
menu

هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport
امکانات عمومی هتل فلورا این ایرپورت دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فلورا این ایرپورت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport


هتل چهار ستاره فلورا این ایرپورت دبی یکی از هتل‌های مجلل در دبی است که می‌تواند اقامت راحتی را برای شما فراهم آورد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد و با داشتن خدمات شاتل فرودگاهی می‌تواند گزینه مناسبی برای رزرو باشد. هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport با داشتن ۲۲۷ اتاق و سوئیت راحت که چیدمان و امکانات خوبی برای استراحت شما دارند، می‌تواند در اولویت شما قرار بگیرد. جاهای دیدنی دبی مانند: آبنمای دبی، مسجد جمیرا، ساحل کایت دبی، موزه دبی، برج خلیفه و ... هستند که در کنار اقامت در یک هتل مجلل، می‌توانید از بازدید از این مکان‌های تاریخی و فرهنگی نیز لذت ببرید. بلیط هواپیمای دبی را نیز می‌توانید اینترنتی و از دفاتر هواپیمایی تهیه کنید. بهتر است در اسرع وقت نسبت به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اقدام کنید تا خیالتان از بابت بلیط راحت باشد. در ادامه امکانات هتل بیشتر و مفصل‌تر ارائه خواهدشد.

امکانات عمومی هتل فلورا این ایرپورت دبی


این هتل پنج ستاره امکانات خود را با درجه بالایی از کیفیت به مسافران ارائه می‌کند. در این هتل برای آسایش و راحتی مسافران امکاناتی مانند اسپا و سونای کاملا بهداشتی و مدرن در نظر گرفته شده‌است. اسپا و ماساژحرفه‌ای که در این مجموعه انجام می‌شود دارای هزینه مجزایی است. در بیرون از هتل یک استخر روباز وجود دارد که برای تمام سنین مناسب است و در تمام فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد. افراد ورزشکار به راحتی می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا هتل مجهز به یک باشگاه ورزشی است که دستگاههای ورزشی مدرنی در آن وجود دارد. کارکنان هتل بسیار مجرب هستند و به سه زبان عربی، انگلیسی و فیلیپینی مسلط هستند. در همه بخش‌های هتل می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. از لحاظ امنیتی نیز هتل گزینه مناسبی برای اقامت مسافران است. در جای جای هتل دوربین‌های مدار بسته قرار داده شده‌است و حسگرهای دود و آتش نیز به منظور هشدار هر چه سریع آتش‌سوزی‌های احتمالی تعبیه شده‌اند. خدمات دربانی نیز در ورودی هتل وجود دارد و میز پذیرش بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است. یکی از امکانات جذاب دیگر در این هتل وجود ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا است که خیال شما را از بابت رفت و آمد بین هتل و فرودگاه راحت می‌کند. افراد معلول به راحتی می‌توانند از اتاق‌ها و خدمات استفاده کنند زیرا در این هتل خدمات ویژه‌ای برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است. تبدیل پول شما به پول رایج دبی نیز در صرافی خود هتل انجام می‌گیرد. انبار چمدان نیز بارهای شما را در شرایطی امن و خوب نگهداری میکند. یک پارکینگ نیز در این مجموعه وجود دارد که بدون نیاز به رزرو کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، خدمات بهداشتی مانند اتو، خشکشویی و لاندری در هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. در ادامه توضیحات امکانات اتاق‌های هتل ارائه شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


تمامی واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای هستند. هر اتاق دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. اتاق‌های هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport به مهمانان میز و کتری ارائه می‌دهند. از نکات بارز دیگر در رابطه با این هتل وجود اینترنت رایگان و پرسرعت است که مسافران می‌توانند چه در اتاق‌ها و چه در بخش‌های عمومی هتل به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر است:
• واحد سوپریور دابل
• واحد پرمیوم دابل یا توئین
• سوئیت اکزگتیو
• اتاق سوپریور با امکانات ترانسفری به سواحل دریا
• اتاق سوپریور با بلیط رایگان برای پارک آبی

رستوران هتل


رستوران هتل Flora Inn Hotel Dubai Airport شامل یک فضای بزرگ و مجلل است که این رستوران غذاهای عربی، آسیایی و بین المللی را ارائه می‌دهد. صبحانه کانتیننتال هر روز در ساعت معینی برای مهمانان هتل موجوداست.

فاصله هتل فلورا این ایرپورت دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه‌ شیخ سعید آل مکتوم: ۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است