search
menu

هتل First Central Hotel Suites Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل First Central Hotel Suites Dubai
امکانات کلی هتل و سوئیت فرست سنترال دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت فرست سنترال دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل First Central Hotel Suites Dubai


هتل و سوئیت فرست سنترال در منطقه دوست داشتنی مدیا واقع شده است و از موقعیتی عالی در مرکز تفریحات شبانه، تجاری و غذاخوری دبی برخوردار است. از نظر استراتژیک در نزدیکی جاده شیخ زاید قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره تنها ۲۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل مدرن در مجاورت جاذبه‌های شهری محبوبی از جمله پیست مسابقه جبل علی، اسپای Givenchy، حمام شرقی، برج العرب، پارک آبی آکوا ونچر و برج خلیفه قرار دارد و مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، اقامت در هتل First Central Hotel Suites Dubai سفر بی‌نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

امکانات کلی هتل و سوئیت فرست سنترال دبی


هتل و سوئیت فرست سنترال دبی امکانات جلسه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، وای فای در مکان‌های عمومی و دربان را برای آسایش میهمانان فراهم می‌کند. این هتل طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی و تجاری از جمله مرکز تجاری کوچک، میز تور، استخری آرام روی پشت بام و سالن بدنسازی مجهز را نیز ارائه می‌دهد. چه برای کار و چه برای تفریح به دبی آمده باشید، اقامتی راحت و دنج در هتل First Central Hotel Suites Dubai را با قیمتی مقرون به صرفه تجربه خواهید کرد. در این هتل امکانات ویژه‌ای برای افرادی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در طول سفر خود تجربه کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. خدمات آرایشی و زیبایی نیز در هتل ارائه می‌شود. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، دسترسی آسانی به پارکینگ دارند.
علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت اضافی با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. دقت کنید که برای کودکان زیر ۶ سال هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌شود. کارکنان آموزش دیده و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و هندی مسلط بوده و ارتباط بسیار خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دارای ۵۲۴ اتاق مدرن است که در ۳۰ طبقه پراکنده شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل و سوئیت فرست سنترال دبی عبارتند از:
• استودیوی کینگ کلاسیک
• سوئیت کینگ یک خوابه کلاسیک
• استودیوی اکسکیوتیو
• سوئیت یک خوابه اکسکیوتیو
• استودیوی توئین کلاسیک
• سوئیت یک خوابه کلاسیک
• آپارتمان یک خوابه اکسکیوتیو
• اتاق خانوادگی
• سوئیت یک خوابه
• اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری
اتاق‌ها امکاناتی از جمله سرویس اتاق، سیستم اعلام و اطفا حریق، وای فای رایگان، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی دارای وان، دوش، سشوار، آشپزخانه کوچک، چای ساز و میز اتو را برای کمک به شارژ مجدد پس از یک روز طولانی ارائه می‌دهند. صبحانه را می‌توانید سفارش داده و در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


روزانه صبحانه به صورت بوفه‌ای در هتل First Central Hotel Suites Dubai سرو می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید با انواع مختلفی از غذاهای قاره‌ای از خودتان پذیرایی کنید. رستوران کافه مرکزی و عطر شیرین قهوه در کافه تراس مرکزی میهمانان را به سوی خود جذب می‌کند. غذای کودک، غذاهای گیاهی و رژیمی، میوه، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل و سوئیت فرست سنترال دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تجاری عمار: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پیاده روی جی بی آر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۵ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است