search
menu

هتل Fairmont Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fairmont Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Fairmont Dubai


هتل فیرمونت دبی، واقع در جاده شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی این شهر، اقامتگاهی مجلل برای گذارندن تعطیلات به شمار می‌رود. هتل فیرمونت تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و نزدیکی به ایستگاه مترو، دسترسی به آن را تا حد ممکن ساده کرده است. همچنین نزدیکی به مهم‌ترین مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری شهر هم دیگر مزیت آن است.
به عنوان مثال مرکز خرید دبی مال، پارک آبی، برج الخلیفه و پیست اسکی دبی مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر هستند که در نزدیکی هتل فیرمونت قراردارند. لازم به ذکر است که پیست اسکی دبی در شرایطی تنها پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است که میانگین دمای این شهر در فصل تابستان، بالای ۴۵ درجه است و اسکی در شهری با آب و هوای گرم و مرطوب، تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود.
این هتل ۵ ستاره با دارا بودن ۳۹۴ اتاق مبله و با طراحی مدرن، میزبان افرادی است که برای گذراندن تعطیلات، شهر دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند. از جمله امکانات رفاهی هتل Fairmont Dubai هم می‌توان به سیستم تهیوه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و حمام اختصاصی اشاره کرد. همچنین تمام اتا‌ق‌ها به پنجره تمام قد مجهز اند که نمایی پانوراما از کل شهر و خلیج فارس را ختیار کاربران می‌گذارد.
صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل سرو می‌شود و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، ناهار، میان وعده و یا شام را در رستوران‌های متعددی که در محوطه هتل وجود دارد، میل نمایند. انواع غذا‌های بین المللی، استیک و کبا‌ب‌های لذیذ، تنها برخی از غذا‌هایی هستند که مسافران می‌توانند در هتل فیرمونت سفارش دهند. همچنین کافه هتل هم انواع نوشیدنی‌های مختلف و کوکتل‌های گاز دار را عرضه می‌کند.
در پشت بام هتل، ۲ استخر روباز وجود دارد و افراد برای شنا و آفتاب گرفتن می‌توانند از آن استفاده نمایند. این در صورتی است که افراد در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی مربی اختصاصی، در سانس‌های آموزشی هم شرکت نمایند. از دیگر امکانات تندرستی هتل فیرمونت هم می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و همچنین خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد.
برخی خدمات زیبایی هم مانند پیرایش مو، مانیکور، پدیکور و آرایش صورت و مو‌ها نیز در داخل هتل فیرمونت عرضه می‌شود. بدین ترتیب ساکنین هتل برای برآورده کردن چنین نیازهایی، احتیاجی به خروج از هتل نخواهند داشت.
پذیرش هتل در حالی آماده خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته است که با تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی، نگرانی خاصی برای مسافران در حین برقراری ارتباط و یا رزرو اتاق باقی نمی‌گذارد. خدمات تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز هم از دیگر امکاناتی است که در هتل ارائه می‌شود.
افرادی که به قصد سفر‌های کاری، در هتل فیرمونت اقامت دارند می‌توانند از خدماتی نظیر سالن کنفرانس، ارسال فکس و فتوکپی هم بهره مند شوند. اشخاصی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند هم می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل، از پارکینگ رایگان بهره مند شوند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلوب شبانه زینک: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بلوار مال: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است