search
menu

هتل Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel


با اقامت در هتل ۵ ستاره دوکس د پالم، ای رویال هایدوی می توان آسمان خراش های شهر دبی را لمس کرد. این هتل لوکس و مدرن که در منطقه پالم جمیرا یا همان جزیره نخل جمیرا واقع شده، یکی از لاکچری ترین هتل های شهر دبی است و یک اقامت رویایی را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما دبی رقم می زند؛ هتلی که جذابیت سبک بریتانیایی را با تجملات عربی ترکیب کرده و در فضای فوقِ لاکچری اش به مانند یک سلبریتی با مهمانانش رفتار می شود.

موقعیت مکانی هتل


قرار گرفتن هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی در پالم جمیرا مهمانان هتل را در هر لحظه ای به تماشای خط افق و خلیج فارس می برد، چه در هنگام دویدن روی تردمیل یا شنا در استخر و یا از روی خوش خواب های اتاق و حتی به هنگام صرف غذا، این چشم اندازهای زیبا و فراموش نشدنی از هر گوشه هتل پیدا هستند. ضمن اینکه هتل Dukes The Palm, a Royal Hideaway فاصله چندانی از مرکز شهر و فرودگاه بین المللی آن ندارد. از ساختمان هتل تا مرکز خرید نخیل مال ۲۰ دقیقه رانندگی، تا فرودگاه دبی و المکتوم ۳۰ دقیقه رانندگی و تا مرکز خرید امارات ۲۰ دقیقه رانندگی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی در مجاورت ساحل اختصاصی‌اش رودخانه‌ای مصنوعی دارد که محلی برای استراحت و آفتابگیری مهمانان یا تفریحات آبی است. این هتل با طراحی شیک و دکوراسیون مدرن ساختمانش درست شبیه یک قصر رویایی است؛ جایی که طعم غذاهای فوق العاده و خاصی را در رستوران هایش می چشید و در حالی که اعضای کوچک خانواده را به کلاب کودکان سپرده اید تا سرگرم بازی های مورد علاقه خود شوند، به شنا در مرتفع ترین بخش ساختمان یعنی استخر طبقه ۱۴ می روید. این هتل با خدمات ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، اتاق های خانواده، پارکینگ رایگان، سالن زیبایی و مغازه کادویی به استقبال مهمانان خود می رود.

انواع اتاق های هتل


هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی یک آسمان خراش ۱۴ طبقه است که در ۵۶۶ واحد اقامتی لوکس از مهمانان خود میزبانی می کند. این واحدها شامل ۲۷۹ اتاق و سوئیت و ۲۸۷ واحد آپارتمان یک خوابه هستند و این یعنی در هنگام رزرو هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی تنوع بی نظیری در انتظار مسافران بلیط هواپیما دبی خواهد بود. فرقی ندارد که سفر تفریحی یا کاری به دبی دارید یا از سلیقه متفاوت و خاصی برخوردارید، تک تک واحدهای اقامتی هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی با جزئیات خاصی دکور شده اند و لوکس بودن از ویژگی های مشترک همه آن هاست.

امکانات اتاق های هتل


از تمامی واحدهای اقامتی هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی مناظر معرکه ای از کرانه های خلیج فارس پیداست و در دکوراسیون این واحدها از آخرین مدل اثاثیه و مبلمان استفاده شده است. مبلمان چوبی، رنگ های متفاوت و فضای نورگیر این اتاق ها در کنار امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، میز کار یا آرایش،‌ حمام اختصاصی، گاوصندوق، چای ساز، مینی بار، بیده سشوار، حوله، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و اینترنت رایگان حال و هوای خانه را برایتان تداعی خواهند کرد و هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گزینه های صرف غذا


کیفیت غذا یکی دیگر از برتری های هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی است و علاوه بر اینکه هر نوع ذائقه ای را پاسخگو باشد، با ترکیب اِلمان های سنتی عرب و مدرنتیه، فضای منحصر به فردی را برای صرف غذا طراحی کرده است. طعم غذاهای محبوب سراسر دنیا را می توانید در رستوران های این هتل بچشید. رستوران بریتانیایی GBR بهترین های بریتانا را به روی میز می آورد و مهمانان در حین صرف غذا می توانند نظاره گر چشم انداز ساحلی باشند یا اگر می خواهند در ساحل غذا بخورند به رستوران خانه استیک West چهاردهم بروند. رستوران برگزیده خیبر هم برای وعده های شام در خدمت مهمانان هتل است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل سعی در جلب رضایت هر کسی با هر سن و سال و هر سلیقه ای است و از این جهت برای اقامت مهمانان هیچ کم و کاستی نمی گذارد؛ از برنامه های تماشای پخش زنده ورزش ها و اجرای زنده موسیقی گرفته تا ساعات شادی، برنامه های سرگرمی عصرانه، تجهیزات ورزش های آبی و زمین بازی کودکان. این هتل ۷ اتاق جلسه بزرگ و مجهز و همچنین در ساحلش فضایی برای برگزاری مراسم ازدواج تدارک دیده است. مرکز سلامتی هتل نیز با باشگاه، کلاس های بدنسازی و مربی خصوصی، اتاق های ماساژ، خدمات زیبایی، سرسره آبی، اسپا، سولاریوم و ده ها خدمات و امکانات دیگر شب ها و روزهای بی نظیری را برای مهمانانش فراهم کرده است.

دلایل انتخاب هتل


زیبایی هتل
استخر اینفینیتی
غذا و صبحانه های عالی
امکانات فوق العاده

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی تا خلیج فارس: ۱۰۰ متر
فاصله هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی تا ایستگاه مونوریل: ۷۰۰ متر
فاصله هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی تا ساحل پالم دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی تا پارک آبی آکواونچر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل دوکس د پالم، ای رویال هایدوی دبی تا مرکز خرید امارات: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است