search
menu

هتل Palm Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palm Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Palm Hotel Dubai


هتل پالم دبی یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های این شهر در میان گردشگران است که با ارائه سرویس مناسب و هزینه مقرون به صرفه خدمات، جزو هتل‌های پرطرفدار این شهر محسوب می‌شود. بنابراین برای آشنایی کامل با هتل Dubai Palm Hotel، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
برخی امکاناتی که کاربران در تمامی اتاق‌های هتل پالم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند عبارت است از: تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی بار. اگر چه هتل پالم دبی جزو اقامتگاه‌های لوکس طبقه بندی نمی‌شود،، اما تمامی شرایط لازم برای گذراندن تعطیلاتی ایده آل را مهیا کرده است که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر از نرخ کرایه هتل‌های مجلل، از آن بهره مند شوند.
پذیرش هتل پالم دبی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران می‌باشد. با توجه به تسلط کارمندان بخش پذیرش به زبان‌های انگلیسی، عربی و هندی، نگرانی چندانی در زمان تحویل و یا رزرو اتاق باقی نخواهد ماند.
نزدیکی به بهترین مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شهر هم باعث شده که ساکنین هتل، مشکلی برای گشت و گذار در شهر نداشته باشند. از جمله نزدیک‌ترین مراکز تفریحی نزدیک به هتل می‌توان به مرکز خرید القریر، مرکز خرید برج‌های دوقلو و موزه بزرگ دبی اشاره کرد. علاوه بر این، در نزدیکی هتل، ۴ ایستگاه مترو وجود دارد که رفت و آمد در شهر را بیش از حد، ساده کرده است.
صبحانه به صورت رایگان در هتل سرو می‌شود و میهمانان برای صرف ناهار و یا میان وعده می‌توانند به رستوران هتل پالم مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، انواع غذا‌های مختلف را سفارش دهند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا آکواریوم دبی: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۲۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است