search
menu

هتل Dream Palace Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dream Palace Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Dream Palace Hotel Dubai


هتل دریم پالاس دبی، گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌های زیاد، اقامتی به یاد ماندنی در شهر دبی داشته باشند. برخی از امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارد عبارت اند از: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و دسترسی رایگان به اینترنت رایگان. پنجره تک تک اتاق‌ها هم از کف تا سقف ادامه دارد که علاوه بر پر نور کردن فضای اتاق، دید فوق العاده‌ای هم از شهر زیبای دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
از جمله امکانات ورزشی که مسافران می‌توانند از آن استفاده نمایند، می‌توان به استخر روباز که در پشت بام هتل دریم پالاس قرار دارد اشاره کرد. استخری با چشم انداز پانوراما که نمایی منحصربفرد از شهر را در اختیار مسافران می‌گذارد. خدمات ماساژ هم در هتل ارائه می‌شود که با پرداخت هزینه، امکان بهره مندی از آن وجود دارد.
صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل Dream Palace Hotel Dubai سرو می‌شود و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، ناهار، میان وعده و یا شام را صرف کنند. رستوران بین المللی هتل آمادگی سرو انواع غذا‌های بین المللی را دارد و افراد می‌توانند متناسب با هر سلیقه و فرهنگی، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. در استخر هتل هم بوفه‌ای جداگانه وجود دارد که انواع میان وعده را تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
امتیاز دیگر هتل دریم پالاس، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی است که گشت و گذار در شهر را برای مسافران ساده کرده است. به عنوان مثال فاصله هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۵۰۰ متر است. علاوه بر این، چندین مرکز خرید معتبر دیگر هم در نزدیکی هتل قرار دارند که به صورت پیاده، کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد.
در یک کلام می‌توان گفت که هتل دریم پالاس گزینه‌ای ایده آل برای افرادی است که برای تفریح، خرید و یا حتی سفر‌های کاری به دبی سفر کرده‌اند. دسترسی آسان، کیفیت قابل قبول خدمات و همچنین قیمت مقرون به صرفه، بزرگترین مزایای اقامت در این هتل می‌باشند.
کاربرانی که قبلا خدمات هتل دریم پالاس دبی را تجربه کرده‌اند، از کیفیت سرویس دهی رضایت کامل داشته‌اند و معتقدند خدماتی به مراتب بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت نموده‌اند، دریافت کرده‌اند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا موزه عجمان: ۱ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد عجمان: ۲ کیلومتر
فاصله تا شارجه پینت بال پارک: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی شارجه: ۱۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است