search
menu

هتل Crowne Plaza an IHG Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crowne Plaza an IHG Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Crowne Plaza an IHG Hotel Dubai


هتل کرون پلازا دبی Crowne Plaza واقع در قلب تجاری و اداری شهر، مقصدی ایده آل برای افرادی است که به قصد تفریح و سفر‌های کاری به این شهر سفر کرده‌اند. وجه تمایز هتل کرون پلازا، نزدیکی به مهم‌ترین مراکز تفریحی و تجاری شهر مانند دبی مال، باعث محبوبیت بیش از اندازه آن شده است. هتل ۵ ستاره کرون پلازا با ۳۰۰ اتاق مبله و ۳۸ سوییت مجلل، تمامی امکانات لازم برای اقامتی رویایی را گرد هم آورده است. برخی از امکانات رفاهی هتل عبارت اند از: مبلمان راحتی، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و تلویزیون پلاسما با قابلیت تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای.
سرویس تخت خواب در تمامی اتاق‌های هتل، مجهز به تکنولوژی پیشرفته است که امکان خوابی فوق العاده راحت و آرامش بخش را برای مسافران مهیا کرده است. تمامی اتاق‌ها به حمام شخصی و برخی از آنان نیز به وان آب گرم مجهز هستند. در حالی که صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل کرون پلازا دبی سرو می‌شود، انواع نوشیدنی‌های متفاوت و کوکتل‌های طعم دار هم در کافی شاپ موجود است که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، از آن استفاده نمایند. ضمنا، تمامی خدمات چاپ و پرینت هم در محوطه هتل انجام می‌شود تا افرادی که هتل کرون پلازا را برای اقامت در زمان سفر‌های کاری انتخاب کرده باشند نیز مشکلی برای برطرف کردن نیاز‌های خود نداشته باشند.
هتل کرون پلازا دبی در نزدیکی ایستگاه مترو صلاح الدین قرار دارد و مسافران از طریق آن می‌توانند به سادگی به محله جمیرا و مرکز خرید بزرگ امارات (امارات مال) دسترسی پیدا کنند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی هم تنها ۵ کیلومتر است و افراد در صورت هماهنگی با پذیرش هتل، می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت ۲۴ ساعته بهره مند شوند.
علاوه بر خدمات ترانسفر فرودگاهی، مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. برای این کار تنها کافی است با پذیرش هتل، هماهنگی لازم را انجام داده و بدون هیچ گونه مشکلی، خودروی خود را در پارکینگ بگذارند. در نهایت هم طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده، کاربران از خدمات هتل کرون پلازا رضایت کامل داشتند و مدعی شدند خدمات بیشتری در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت کرده اند، دریافت نموده‌اند.
با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما دبی و یا رزرو هتل دبی در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما دبی و یا هتل کراون پلازا دبی را رزرو نمایید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا پارک گاردن گلو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک: ۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است