search
menu

هتل Coral Dubai Deira Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Coral Dubai Deira Hotel
امکانات کلی هتل کورال دیره دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورال دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Coral Dubai Deira Hotel


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس کورال دیره دبی از نظر استراتژیک در مرکز تجاری دبی و در دسترس آسان مراکز تجاری اصلی و منطقه پرجنب‌ وجوش مرکز شهر با کافه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های تفریحی شبانه قرار دارد. این هتل زیبا با نمای چشمگیر خود بر خیابان المراقبات مسلط است و تنها ده دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و چند دقیقه با بازارهای افسانه‌ای طلا و ادویه دبی فاصله دارد و با مراکز خرید محبوب فاصله کمی دارد. دو ایستگاه مترو در فاصله ۶۰۰ متری هتل قرار دارند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل Coral Dubai Deira Hotel می‌توان به آکواریوم شارجه، برج خلیفه، برج ساعت دبی و موزه دبی اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. برای تهیه بلیط هواپیما می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید و اقامت بی‌نظیری را در این هتل زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کورال دیره دبی


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل مجلل Wi-Fi رایگان در همه مناطق، اتاق‌های راحت به سبک مدرن و استخر روی پشت‌بام ارائه می‌دهد. میهمانان به مرکز تناسب اندام و سونا دسترسی دارند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های کنار استخر آفتاب بگیرید و ریلکس کنید. ماساژورهای حرفه‌ای با ماساژهای مختلف می‌توانند شما را کاملاً آرام کنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. هتل کورال دیره دبی دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز ر آن انجام می‌گیرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر میهمانان ایجاد نشود. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید گلف بازی کنید. علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در این هتل در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Coral Dubai Deira Hotel به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، پرتغالی، روسی، مالایی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل کورال دیره دبی عبارتند از:
• اتاق کینگ استاندارد
• اتاق کینگ سوپریور
• سوئیت جونیور
• سوئیت اکسکیوتیو
• اتاق خانوادگی
• اتاق کینگ دارای بالکن
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین دارای بالکن
• اتاق توئین سوپریور
همه اتاق‌ها دارای دکور گرم و حمام‌هایی با طراحی خوب با وان و سشوار هستند. تهویه مطبوع، وای فای رایگان، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار و قهوه‌ساز از امکانات اتاق‌های هتل Coral Dubai Deira Hotel هستند.

رستوران هتل


۳ رستوران در این هتل وجود دارد که غذاهای لذیذ محلی و بین المللی را ارائه می‌دهند. نوشیدنی‌های تازه، نوشیدنی‌های گرم و شیرینی‌های خوشمزه در کافه رامورز موجود است.
Al Nafoora یک بوفه صبحانه مفصل از ساعت ۶:۳۰ صبح سرو می‌کند و یک بوفه بین المللی عالی برای ناهار و شام دارد. Rasoi، رستورانی زیبا است که غذاهای دلخواه هند شمالی را برای ناهار و شام سرو می‌کند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل کورال دیره دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است