search
menu

هتل City Star Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Star Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل City Star Hotel Dubai


هتل سیتی استار دبی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت در این شهر می‌‌توان انتخاب کرد. اگر به دنبال یک هتل جمع و جور، با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستید، هتل سیتی استار دبی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسبی باشد که پیش روی شما است. مسافران در تمامی اتاق‌های هتل سیتی استار به امکاناتی از جمله سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار و اینترنت رایگان دسترسی دارند.
دکور اتاق‌ها بر اساس استاندارد‌های بین المللی، طراحی و با مبلمان راحتی تجهیز شده اند. علاوه بر موارد فوق، پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافرین است و خدمات داخل اتاق و نگهبانی شبانه روزی و همچنین رستوران هم از سایر خدماتی است که توسط هتل ارائه می‌شود. ضمنا تمامی اتاق‌ها به سیستم امنیتی الکترونیک مجهز اند و دیگر برای باز و بسته کردن در‌ها، نیازی به استفاده از کلید‌های فیزیکی مرسوم نیست.
موقعیت قرارگیری هتل City Star Hotel Dubai و نزدیکی آن به مهم‌ترین مراکز خرید و بهترین جاذبه‌های گردشگری شهر هم امتیاز مثبتی است که هتل از آن بهره مند است. به عنوان نمونه مرکز فرهنگی شیخ محمد، مرکز خرید برج های دوقلو و برج ساعت دیرا در فاصله کمتر از ۲ کیلومتری هتل سیتی استار واقع شده اند که دسترسی به آن‌ها بدون نیاز به تاکسی‌های شهری هم به سادگی امکان پذیر است.
اگر کسی قصد گشت و گذار در شهر و بازدید از مراکز تفریحی و مکان‌های دیدنی شهر را داشته باشد هم می‌تواند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، به راحتی در شهر تردد کند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۵۰۰ متر با هتل سیتی استار فاصله دارد و جالب است بدانید که در شعاع کمتر از یک کیلومتری هتل، ۳ ایستگاه مترو قرار دارد.
مسافران می‌توانند هر روز صبح بدون پرداخت هزینه، صبحانه را در رستوران هتل صرف کنند. همچنین دسترسی به انواع نوشیدنی‌های مختلف هم در کافی شاپ هتل سیتی استار امکان پذیر است. در مجموع می‌توان گفت هتل سیتی استار، گزینه‌ای مقرون به صرفه، با خدمات و امکانات مطلوب است که بدون پرداخت هزینه‌های گزاف می‌توان اقامت خوبی را در آن تجربه کرد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دبی مال: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۲۰.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است