search
menu

هتل Cassells Al Barsha by IGH Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cassells Al Barsha
امکانات کلی هتل کسلز البرشا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل Cassells Al Barsha تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cassells Al Barsha


هتل ۴ ستاره‌ی کسلز البرشا دبی یکی از لوکس ترین هتل های شهر دبی است که سالانه مسافران زیادی در این محل اقامت میکنند.
این هتل لوکس در سال ۲۰۱۰ در منطقه البرشا دبی ساخته شد. هتل کسلز البرشا امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار میدهد و سفری خوش را برای مهمانانش رقم میزند. دبی، بزرگترین شهر امارات متحده عربی، همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. جاذبه های گردشگری این شهرجذابیتش را دو چندان کرده است. هرگردشگری با خرید بلیط هواپیما خارجی میتواند به راحتی به این شهر زیبا سفر کند. یکی از مهمترین دغدغه های هر مسافری، هتل و محل اقامت است که شهر دبی از این نظر زبانزد است. می توانید در این شهر زیبای اماراتی بهترین هتل ها را مشاهده کنید.

امکانات کلی هتل کسلز البرشا


هتل Cassells al barsha از امکانات کامل و جامعی برخوردار است که میتواند نظرمهمانان خود را جلب کند.
این هتل ۴ ستاره از امکاناتی همچون ۲ رستوران، ۳ کافه، فروشگاه، تلویزیون کابلی‌‌ و‌ ماهواره‌ای، استخرروباز، جکوزی، سونا، باشگاه بدنسازی، سالن بازی کودکان، سالن ماساژ، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، صندوق امانات، آرایشگاه، اتاق کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و ... برخوردار است. این رستوران کادری مجرب و مسلط به چندین زبان مانند فیلیپینی، روسی، هندی، انگلیسی، عربی و ... دارد.

اتاق های هتل


این هتل ۳۱۲ اتاق دارد که به چند دسته تقسیم میشوند:
اتاق های استاندارد که ۳۵ متربو‌ده و‌‌ دارای یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت مجزای تک نفره هستند و این اتاق ها برای دو فرد بزرگسال و یک کودک مناسب هستند.
سوئیت های یک خوابه این هتل ۵۱ متری هستند و برای دو فرد بزرگسال و دو کودک مناسب اند. سوئیت های دو خوابه این هتل نیز مساحتی ۷۶ متری دارند که فضای بزرگی را در بر میگیرد و دارای دو اتاق خواب مجزا هستند که یکی تویین و دیگری دابل است و دارای اتاق نشیمن و میزناهارخوری نیز هستند. در کل عملکرد هتل کسلز البرشا در طراحی اتاق ها و سوئیت های مجموعه عالی است.

امکانات اتاق های هتل


درتمامی اتاق های هتل Cassells al barsha سیستم تهویه هوا وجود دارد که فضای اتاق و سوئیت هارا مطبوع میکنند و همچنین پکیج گرمایشی و سرمایشی درون اتاق ها وجود دارد که شرایط آب و هوایی را برای شما مطلوب میسازد.
همه‌ی اتاق های هتل کسلز البرشا دارای سرویس های بهداشتی اختصاصی هستند و حمام ها وسایل بهداشتی و انواع شوینده ها به تعداد افراد داخل اتاق وجود دارد. مسافرین میتوانند از خدمات ۲۴ ساعته، درب اتاق و سوئیت خودشان بهره ببرند.

رستوران هتل


هتل کسلز البرشا از ۲ رستوران و ۳ کافه تشکیل شده است.
در رستوران اماراتی این هتل، انواع غذاهای عربی و بین المللی سرو میشود که میتواند تجربه ای جدید و متفاوت باشد.
در رستوران دیگر این هتل، سرو صبحانه به صورت سلف سرویس است که میتوانید در صورت تمایل با یک تماس به بخش رستوران صبحانه را درب اتاقتان تحویل بگیرید. در کافه های هتل انواع نوشیدنی های ملل، کیک ها و دسرهای مختلف عربی سرو میشود.

امکانات تفریحی هتل


در اتاق ها تلویزیون های ۳۲ اینچی مدرن و هوشمند قرار دارد که میتواند برای اوقات فراغت مسافرین گزینه مناسبی باشد.
هتل ۴ ستاره‌ی کسلز البرشا دارای دو استخر رو باز و سر پوشیده است که مسافرین میتوانند در این دو استخر شنای دلچسبی را تجربه کنند؛ این استخر ها سونا و جکوزی نیز دارند؛ همچنین در پایان یک روز شلوغ برای رفع خستگی میتوانید از امکانات فوق العاده سالن ماساژ هتل کسلز البرشا استفاده کنید.
زمین بازی کودکان این هتل، گزینه مناسبی برای کودک دلبند شما خواهد بود که میتوانید با خیالی آسوده کودک خود را به زمین بازی مخصوص این هتل بفرستید.
از دیگر امکانات تفریحی این هتل میتوان به مرکز خرید مجهز و کامل این هتل اشاره کرد که گزینه مناسبی برای علاقه مندان به خرید است. در هتل کسلز البرشا زمین بازی پینگ پنگ وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید وقت خود را در آنجا سپری کنید و اوقات خوشی را با دوستانتان در این بازی مهیج داشته باشید. با خرید بلیط هواپیما به مقصد شهر زیبای دبی، از سفری متفاوت لذت ببرید.


فاصله هتل Cassells Al Barsha تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد أسامة بن یزید: ۹/۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک البرشا: ۴/۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج العرب: ۱/۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج الأمیرة: ۴/٨ كیلومتر
فاصله هتل تا پارک ایزلند: ۸/۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است