search
menu

هتل Carlton Palace Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Carlton Palace Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Carlton Palace Hotel Dubai


هتل کارلتون پالاس دبی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت در این شهر می توانید انتخاب کنید. هتلی در قلب منطقه دیرا، با دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری شهر مانند ایستگاه‌های مترو، فرودگاه و مرکز تجارت جهانی، آماده میزبانی از مسافرانی است که به دنبال گذراندن اوقاتی خوش در سفر هستند.
فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا فرودگاه بین المللی دبی و همچنین ۸ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو الریجا، نشان دهنده سهولت دسترسی به هتل کارلتون پالاس است. علاوه بر این، مسافرانی که با خودروی شخصی به هتل عزیمت کرده باشند هم می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل، از پارکینگ اختصاصی رایگان بهره‌مند شوند.
ترکیب سرویس دهی فوق العاده، طراحی داخلی جذاب اتاق‌ها، موقعیت مکانی و وجود رستوران‌های بین المللی باعث شده تا هتل کارلتون پالاس به گزینه ای ایده‌آل برای سفر‌های کاری و همچنین تفریحی تبدیل شود. تلفیق معماری سنتی و مدرن در طراحی فضا‌های داخلی هتل کارلتون پالاس، یادآور معماری شهر های کهن باستانی است که حس بی نظیری در مخاطب به وجود می آورد.
هتل کارلتون پالاس دبی شامل ۲۱۲ اتاق مجزا در مساحت های بین ۳۲ الی ۲۵۰ متر مربع است که همگی آن‌ها در مجاورت آبنمای بزرگ در راهرو اصلی هتل قرار دارند به نحوی که صدای دلنشین آب، در تمامی راهرو‌ها قابل شنیدن است. کارلتون پالاس تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره از جمله استخر روباز در پشت بام، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس و اتاق مذاکرات را دارا می باشد.
در استخر هتل، امکان استفاده از سونا هم وجود دارد و مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوند. همچنین از امکانات رفاهی Carlton Palace Hotel Dubaiنیز می‌توان به ارائه ۲۴ ساعته خدمات اتاق، حمام مجزا درون اتاق، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم اشاره کرد.
وجود رستوران‌های متعدد و ارائه غذاهای متفاوت سنتی و بین المللی نیز یکی دیگر از امتیازات هتل کارلتون پالاس دبی به شمار می رود. صبحانه به صورت رایگان در هتل سرو می‌شود و مسافران می‌توانند برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام نیز با پرداخت جداگانه هزینه، به رستوران‌های متفاوت هتل مراجعه کنند.
قابل ذکر است که پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان است. تسلط کارمندان بخش پذیرش به زبان انگلیسی هم باعث سهولت در برقراری ارتباط می‌شود که از امتیازات این هتل محسوب می شود. در نظر سنجی‌های به عمل آمده نیز مشتریان از کیفیت خدمات هتل کارلتون پالاس رضایت کامل داشتند و معتقدند خدماتی بیش از هزینه ای که پرداخت کرده‌اند، دریافت نموده‌اند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۱.۲ کلیومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است