search
menu

هتل Carlton Downtown Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Carlton Downtown Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل کارلتون داون تاون دبی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کارلتون داون تاون از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Carlton Downtown Hotel Dubai


هتل کارلتون داونتاون دبی یکی از هتل های ۴ ستاره و آسمان خراش های دبی است که در قلب شهر و بخش تجاری خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل از جاذبه های دیدنی دبی و مراکز خرید دبی مثل برج خلیفه، مرکز خرید ورلد ترید و مرکز خرید دبی فاصله چندانی ندارد. به همین دلیل چه برای اهداف کاری و چه دیدن جاذبه های معروف دبی به دنبال بلیط هواپیما دبی باشید، اقامتی به یادماندنی را در هتل کارلتون داونتاون دبی تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کارلتون داون تاون دبی


هتل کارلتون داون تاون دبی از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در عرصه هتلداری شروع کرده و در طی این مدت توانسته با مهمان نوازی حرفه ای، رسیدگی به امور نظافت، مدرن سازی امکانات و طراحی زیبای اتاق هایش مکانی ایده آل را برای گذراندان تعطیلات مهمانانش فراهم سازد. این هتل دارای رستوران های متنوع، استخری روباز در محوطه هتل و پارکینگی رایگان است. هتل کارلتون داون تاون با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی انتقال به و از فرودگاه را راحت تر ساخته است. این هتل با داشتن امکانات و خدمات متنوع یکی از بهترین گزینه های اقامتی دبی به حساب می آید.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل Carlton Downtown برجی ۴۷ طبقه است که دارای ۳۵۷ واحد اقامتی است. این واحدها در قالب اتاق ها و سوئیت های مدرن ارائه می شوند. اتاق های دلوکس این هتل در طبقات ۵ تا ۲۶ ساختمان پراکنده اند و به طبع طبقات بالاتر چشم انداز زیباتری از شهر دارند. سوئیت های دلوکس ۲ خوابه نیز دارای ۲ سرویس، یک نشیمن و میز کار بزرگی هستند. سوئیت های تک خوابه کلاسیک نیز دکوراسیون مدرنی دارند و میز کار بزرگ، ۲ سرویس و پنجره های وسیعی مشرف به آسمان خراش های شهر دارند. سوئیت های ۱ خوابه، ۲ خوابه و ۳ خوابه پرمیوم نیز از دیگر واحدهای اقامتی هتل کارلتون داونتان دبی هستند. ضمن اینکه اگر به دنبال اتاق مقرون به صرفه ای باشید می توانید با هزینه مناسب تری اتاق باجت دبل این هتل را رزرو کنید. تمامی این واحدها پنجره های بزرگی دارند که چشم اندازهای زیبایی از بافت شهری از آن ها پیداست و دکوراسیون و هارمونی رنگ های به کار رفته در المان های آن فضای دلنشینی به اتاق ها بخشیده است. ضمنا امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، مبلمان، چای ساز، حوله، سشوار، گاوصندوق و میز در آن ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما دبی خریده و این هتل را رزرو کرده اند با برنامه های شادی همچون اجرای موسیقی زنده، ساعات شادی و کلاب های شبانه و همچنین زمین تنیس می توانند روزهای سرگرم کننده و مفرحی را در هتل داشته باشند. بخش سلامتی هتل کارلتون داونتان نیز با ارائه انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، تجهیزات اسپا، تراپی ها، خدمات آرایشی، جکوزی و سونا خستگی دوندگی های مسافرت را از تن مهمانان دفع می کند. ضمن اینکه هتل دارای باشگاه مجهزی بوده و مرکز بیزینس آن اتاق جلسه و خدمات اینترنتی ارائه می دهد. علاوه بر این ها مهمانان می توانند با استفاده از خدمات کرایه خودرو به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند.

رستوران هتل


هتل Carlton Downtown Hotel دارای ۴ رستوران متنوع است که هر کدام ویژگی متمایزی دارند. در این رستوران ها می توان غذاهای اصیل خاورمیانه ای را با ادویه های مخصوص و سبزیجات تازه و حتی غذاهای مدیترانه ای و اروپایی را میل کرد. رستوران Bayty هتل به سبک سلف سرویس و منو انتخابی از مهمانان پذیرایی می کند. رستوران Deli Grind انواع ساندویچ، سوپ، سالاد، قهوه و کیک و شیرینی های خانگی طبخ و سرو می کند. رستوران پشت بام هتل کارلتون داون تاون که در طبقه ۴۷ واقع شده، جایی است که یکشنبه ها موسیقی زنده اجرا می شود و غذاهای خوشمزه ای سرو می کند و در کل شهر نظیر ندارد.

فاصله هتل کارلتون داون تاون از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ایستگاه مترو برج خلیفه: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات مال: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی دبی: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است