search
menu

هتل Canal Central Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Canal Central Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل کانال سنترال دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کانال سنترال دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Canal Central Hotel Dubai


هتل کانال سنترال هتلی پنج ستاره و فوق‌العاده شیک در دبی است. این هتل در خیابان برج العرب واقع‌شده و جزو یکی از مشهورترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. این هتل زیبا موقعیت خوبی داشته و در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد، به‌طوری‌که در طول سال از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. با توجه به محل قرارگیری هتل Canal Central Hotel Dubai تا برج خلیفه ۳.۶ کیلومتر فاصله وجود دارد و بازدید از این دو برج مشهور دبی به همه گردشگران توصیه می‌شود. برای خرید از دبی مال نیز باید مسافت ۴ کیلومتری را بپیمایید و برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی دبی نیز باید فاصله ۱۵ کیلومتری از طریق شاتل فرودگاهی طی شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری.

امکانات عمومی هتل کانال سنترال دبی


از میان امکانات عمومی این هتل می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد که اختصاصی بوده و به صورت رایگان قابل‌استفاده است. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی بخشی به عنوان تور گردشگری دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری در شهر دبی آشنا می‌کنند. همچنین در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید به صرافی هتل سر بزنید و تبدیل ارز کنید. یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در هتل Canal Central Hotel Dubai وجود روم سرویس است که در صورت تمایل می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. کارکنان این مجموعه به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی، اردو و چینی تسلط دارند، بنابراین با مسافران سراسر جهان به راحتی می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل کانال سنترال دارای دو استخر روباز است و مسافران می‌توانند لحظات خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. استخر اول به صورت فصلی دایر می‌شود و برای کودکان مناسب است. استخر دوم نیز در طول سال دایر است. استفاده از هردو استخر رایگان اعلام‌شده است. باشگاه بدنسازی مجهزی در هتل کانال سنترال دایر شده و انواع دستگاه‌های روز دنیا در این سالن تعبیه‌شده‌اند. مرکز اسپا در هتل کانال سنترال نیز شامل اتاق بخار و انواع ماساژ است. با کرایه دوچرخه می‌توانید در محوطه هتل و جاهای دیدنی نزدیک بازدید کنید. همچنین سرگرمی‌های عصرانه نیز در هتل Canal Central Hotel Dubai برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌اند که همگی شامل هزینه جداگانه هستند. برای نگهداری از کودکان خردسال نیز در این هتل امکاناتی در نظر گرفته‌شده است که باید بابت بهره‌مندی از این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند و برای برگزاری جلسات کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس هتل سر بزنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سوپرییر، اتاق دلوکس، اتاق پریمیوم، سوئيت یکخوابه، اتاق خانواده، اتاق توئين سوپرییر و سوئيت برج. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فرش، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، تلویزیون و تلفن، فضای نشیمن و کمد لباس اشاره کرد. تمامی طبقات هتل Canal Central Hotel Dubai از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند که همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس و منویی همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی، گیاهخواری و رژیمی را سفارش دهید. سه رستوران در این هتل دایر شده‌اند که عبارت‌اند از رستوران La Cruise انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به صورت منویی و سلف‌سرویس، رستوران Lilly’s Social House نیز غذای مخصوص محلی در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی و رستوران آخر در کنار استخر است و انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند.

فاصله هتل کانال سنترال دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۲ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است