search
menu

هتل Armada BlueBay Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armada BlueBay Dubai
امکانات کلی هتل آرمادا بلوبی دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرمادا بلوبی دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armada BlueBay Dubai


هتل مجلل و لوکس آرمادا بلوبی دبی در قلب برج‌های دریاچه‌های جمیرا قرار دارد و مکانی ایده‌آل برای کشف دبی است. این هتل ۱۰ دقیقه با ماشین تا مرکز خرید امارات و دبی مارینا فاصله دارد. هتل Armada BlueBay Dubai با ماشین تا برج خلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی ۲۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر و جاذبه‌های گردشگری مانند پارک آبی آکواونچر و برج العرب را فراهم می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل آرمادا بلو بی یک انتخاب هوشمندانه برای مسافران دبی است و اقامتی آرام و بدون دردسر را ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل آرمادا بلوبی دبی


چه برای سفر کاری و چه برای تفریح و تعطیلات آرامش بخش به دبی سفر کرده باشید، این هتل با ارائه انبوهی از خدمات و امکانات بی نظیر اقامت شما را در دبی خاطره انگیز خواهد کرد. میهمانان هتلArmada BlueBay Dubai از دسترسی به باشگاه سلامت و امکانات تفریحی، استخر روباز، مجتمع سلامتی، اسپا، رستوران‌ها و بارهای این هتل لذت می‌برند. خدمات آرایشی و زیبایی و انواع ماساژ‌ها در این هتل وجود دارد. سرآشپزهای مشهور و مدیریت خلاقانه به این معنی است که همیشه چیز جدیدی برای کشف در این هتل لوکس وجود دارد. پارکینگ رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند در دسترس است. خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر و آسانسور برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای تهیه بلیط جاذبه‌‌های گردشگری می‌توانید از میز تور هتل درخواست کمک کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است.
میز پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، خانه داری روزانه، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و صندوق امانات از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌آیند. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. هتل مجهز به دتکتور دود است که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل آرمادا بلوبی دبی ممنوع است بدین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، مقدونی و فیلیپینی مسلط بوده و به خوبی با میهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. ورزش‌های زنده، اجرای موسیقی زنده و گلف از جمله فعالیت‌هایی است که برای سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به آن‌ها بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آرمادا بلوبی دبی دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل لوکس، اتاق توئین لوکس، سوئیت جونیور، اتاق دبل یا توئین پرمیوم و اتاق دبل یا توئین استاندارد است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در دبی تجربه کنید. در طول اقامت خود در این‌جا امکانات اتاق با کیفیت بالا را تجربه خواهید کرد. اتاق‌های هتل Armada BlueBay Dubai دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع، تلفن، فرش، میز، مینی بار، مبلمان، آباژور و وای فای رایگان هستند. برای راحتی میهمانان هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس در هتل آرمادا بلوبی دبی سرو می شود. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در وعده‌های ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه، شیرینی، شکلات و تنقلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. همچنین با انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه در بار هتل Armada BlueBay Dubai می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آرمادا بلوبی دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است