search
menu

هتل Al Sarab Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Sarab Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Al Sarab Hotel Dubai


هتل السراب دبی گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در این شهر است می‌باشد. پیدا کردن هتل‌های جمع و جور و مناسب در جزیره دبی، دیگر کار دشواری نیست چون هتل‌های کوچک و با کیفیت زیادی در چند سال اخیر اینجا ساخته شده و مسافران می‌توانند متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، بهترین گزینه را انتخاب کنند و از سفر به دبی لذت ببرند. یکی از این اقامتگاه‌های کوچک و داشتنی، هتل السراب دبی است که اگر با امکانات و ویژگی‌های آن آشنا باشید، به راحتی نمی‌توانید از اسم آن عبور کنید.
از جمله امکانات رفاهی هتل السراب می‌توان به دسترسی رایگان به وای فای، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، امکان تماشای شبکه‌های تلویزیونی بین المللی و حمام اختصاصی در هر اتاق اشاره کرد. ساکنین هتل السراب دبی علاوه بر استخر سرپوشیده، می‌توانند از استخر روباز هم در تمامی فصول استفاده کنند. استخری که دمای آب در آن، متناسب با فصول مختلف سال تنظیم می‌شود تا به این ترتیب افراد بیشترین لذت را حضور در آن تجربه کنند. در استخر، خدمات ماساژ نیز ارائه می‌شود که با پرداخت هزینه، می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید.
برخی از نزدیک‌ترین مراکز شهری و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی نزدیک به هتل السراب عبارت اند از: ۳ ایستگاه مترو مجزا در فاصله کمتر از یک کیلومتری هتل، موزه دبی با ۲ کیومتر فاصله و همچنین نمایشگاه بین المللی دبی با ۵.۶ کیلومتر فاصله که امکان دسترسی آسان برای تجار و افرادی که به منظور سفرهای کاری به این شهر سفر کرده‌اند را فراهم کرده است.
کافه و رستوران هتل السراب نیز لذیذترین غذاهای محلی و بهترین نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مربوطه، از خدمات آن‌ها استفاده کنند. همچنین برای تسهیل دسترسی مسافران، پارکینگ رایگان نیز برای ساکنین هتل السراب در نظر گرفته شده است که افراد می‌بایستی از پیش، آن را رزرو کنند تا امکان استفاده از آن مهیا باشد.
از جمله خدمات پذیرش هتل نیز می‌توان به حضور نگهبان در ورودی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص نگهداری بار و چمدان و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد که به منظور آسایش هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده است. خدمات نظافت در Al Sarab Hotel Dubai نیز عبارت اند از: نظافت روزانه، خدمات اتو، خشکشویی و سفیدشویی اشاره کرد که هزینه آن‌ها به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.
علاوه بر خدمات اتاق و اتاق خانواده، فضایی مخصوص استعمال سیگار نیز در هتل السراب دبی تعبیه شده است تا افرادی که تمایل به مصرف دخانیات داشته باشند نیز با مشکل خاصی مواجه نشوند. همچنین امکانات مورد نیاز برای معلولین و افرادی که دچار محدودیت‌های فیزیکی هستند نیز در هتل السراب در نظر گرفته شده است تا نگرانی خاصی برای این دسته از افراد وجود نداشته باشد.
پذیرش هتل نیز پاسخگوی مراجعه کنندگان و مسافران به زبانهای عربی، انگلیسی، روسی و اردو می‌باشد. به این ترتیب اگر به یکی از این زبانها تسلط داشته باشید، با مشکل خاصی در هنگام تحویل اتاق مواجه نخواهید شد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجدجامع: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است