search
menu

هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل آل خوری کورتیارد دبی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آل خوری کورتیارد دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai


هتل آل خوری کورتیارد هتلی شیک و ۴ ستاره در دبی است. این هتل با موقعیت عالی خود و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد، برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله ۱۹ کیلومتری از هتل آل خوری کورتیارد قرار دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری دبی به راحتی بازدید کنید و دسترسی آسانی به نقاط مشهور شهر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، دبی مال در فاصله ۶ کیلومتری و برج خلیفه نیز در فاصله ۸ کیلومتری هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai واقع‌شده است. از جمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامتی و اسپا، دو رستوران و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آل خوری کورتیارد دبی


در هتل ۴ ستاره آل خوری کورتیارد پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند و پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و اردو صحبت می‌کنند. همچنین در هنگام اقامت در این هتل به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. در بخش شستشو می‌توانید امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. در لابی می‌توانید خدمات باربری، اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز استفاده کنید. پارکینگ اختصاصی هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai دایر بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. تمامی طبقات نیز با آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافران در هر طبقه که مایل باشند می‌توانند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. فکس و فتوکپی در بخش بیزینس هتل امکان‌پذیر است و همچنین در این قسمت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


استخر موجود در این هتل روباز بوده و به صورت رایگان برای استفاده میهمانان تعبیه‌شده است. این استخر در طول سال دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. در کنار استخر نیز چترهای آفتاب‌گیری قرار دارند. برای کودکان خردسال نیز زمین‌بازی تعبیه‌شده است تا برای ساعتی هم که شده سرگرم باشند و والدین با خیال راحت به گشت‌وگذار بروند. از جمله تفریحات هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai می‌توان به اتاق بخار و سونا اشاره کرد که در این قسمت می‌توانید ریلکس کرده و خستگی در کنید. همچنین بخشی برای ماساژ مشخص‌شده و برای مسافران انواع ماساژها در نظر گرفته‌شده است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق پریمیوم، اتاق با چشم‌انداز شهر، سوئيت پریمیوم و سوئیت کورتیارد. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، کمد لباس و کتری برقی بهره‌مند شوید. همچنین از پنجره اتاق‌ها نیز چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید تماشا کنید. سایر امکانات موجود در اتاق‌های هتل Al Khoory Courtyard Hotel Dubai عبارت‌اند از میز کار، مینی بار، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی و اتو. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران دایر شده و در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای هندی، آسیای شرقی و بین‌المللی سفارش داده و میل کنید. برای مسافرانی که رژیم گیاه‌خواری دارند، در صورت درخواست منوی مخصوص ارائه می‌شود.

فاصله هتل آل خوری کورتیارد دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است