search
menu

هتل Al Khaleej Grand Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khaleej Grand Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Al Khaleej Grand Hotel Dubai


هتل الخلیج گرند دبی یکی از هتل‌های مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت دبی است که متناسب با هزینه پرداختی از سوی مشتریان، خدمات قابل توجهی ارائه می کند. ۳ تا از سوییت های این هتل دارای بالکون اختصاصی هستند و در صورتی که تمایل به در اختیار داشتن فضایی انحصاری و خصوصی دارید، انتخاب یکی از آن‌ها می تواند گزینه‌ای ایده آل برای شما باشد. رستوران، بوفه ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و سرویس اتاق نیز از جمله امکانات رفاهی هتل الخلیج گرند دبی می باشد.
همچنین نگهبان اختصاصی و امکان تبدیل ارز‌‌‌های مختلف به پول محلی نیز از دیگر خدماتی است که در هتل ارائه می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل الخلیج گرند دبی مجهز به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی و همچنین دستگاه قهوه جوش می باشند. در کنار این‌ها می توان به باشگاه تناسب اندام، سالن کنفرانس و اتاق مادر و نوزاد نیز اشاره کرد که اغلب در هتل‌های مجلل می توان مشاهده کرد.
برخی از نزدیک‌ترین مراکز شهری و جاذبه‌‌‌های گردشگری نزدیک به هتل الخلیج گرند دبی عبارت اند از: مرکز خرید برج‌‌‌های دوقلو با ۰.۶ کیلومتر فاصله، مسجد بزرگ و موزه دبی با ۰.۸ کیلومتر فاصله و رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعددی که در همسایگیهتل الخلیج گرند قرار دارند. علاوه بر این دسترسی به این هتل با وسایل حمل و نقل عمومی نیز به سادگی امکان پذیر است زیرا در شعاع یک کیلومتری، ۲ ایستگاه مترو وجود دارد که ساکنین هتل می توانند به صورت پیاده هم، ظرف کمتر از ده دقیقه خود را به آن برسانند.
همچنین آکواریوم بزرگ دبی، مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه، بلندترین آسمان خراش جهان نیز در فاصله کمتر ۱۰ کیلومتر تا هتل Al Khaleej Grand Hotel Dubai قرار دارند که با استفاده از خودروی شخصی و یا تاکسی‌های بین شهری، دسترسی به آن‌‌‌ها ظرف چند دقیقه امکان پذیر است. هتل الخلیج گرند دبی برای رفاه حال مسافران، یک دستگاه خود پرداز (ATM) نیز در نظر گرفته است تا امکان دسترسی ساکنین به ارز محلی، به سادگی مقدور باشد. مسافران می‌‌‌توانند یکی از ۱۰۵ اتاق هتل الخلیج را برای اقامت خود انتخاب کنند و تعطیلات خود را به بهترین شکل ممکن در شهر دبی بگذرانند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا بازار نایف: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار طلا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه دیره: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است