search
menu

هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai
امکانات کلی هتل الجوهارا مترو دبی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الجوهارا مترو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai


هتل الجوهارا مترو از هتل‌های ۲ ستاره دبی به شمار می‌رود. الجوهارا مترو در سال ۲۰۰۴ به بهره‌برداری رسیده و تجربه خوبی در زمینه هتلداری دارد. با اقامت در هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai در عین برخورداری از خدمات باکیفیت، سفری اقتصادی خواهید داشت. یکی از مهم‌ترین امتیازات اقامت در این هتل دو ستاره موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل الجوهارا در قلب شهر دبی خواهید بود و دسترسی راحتی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. موزه و دهکده جهانی دبی حدود ۲ کیلومتر تا هتل الجوهارا مترو فاصله دارند. دسترسی راحت به ایستگاه‌های مترو از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود؛ با استفاده از مترو می‌توانید راحت و ارزان در سراسر شهر گردش کنید. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما دبی دارید، هتل الجوهارا مترو گزینه مناسبی برای اقامت است. این هتل گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل الجوهارا مترو دبی


در هتل الجوهارا مترو دبی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار دارد. پذیرش هتل الجوهارا مترو ۲۴ ساعته است. در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل الجوهارا چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۱ و چک‌اوت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی هستند و با خوش‌رویی برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. امکانات برگزاری همایش هتل الجوهارا مترو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی دبی است که حدود ۶ کیلومتر تا هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai فاصله دارد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل ۴ طبقه الجوهارا مترو دارای ۴۸ واحد اقامتی ساده و راحت است. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه وجود دارند و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان گزینه مناسبی را انتخاب کنند. تنوع واحدهای اقامتی هتل الجوهارا شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق دلوکس و سوئیت است. تمام واحدها دارای نشیمن هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون، اتو، میز و صندوق امانات اشاره کرد. هر واحد دارای حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای هتل Al Jawhara Metro Hotel Dubai دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه گهواره به کودکان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل الجوهارا مترو در منطقه دیره قرار دارد. دیره یکی از مناطق تاریخی و محبوب شهر دبی به شمار می‌رود. با اقامت در هتل الجوهارا دسترسی راحتی به مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها خواهید داشت. پارک ساحلی الممرز ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و امکانات تفریحی متعددی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل گزینه‌های فراوانی پیش رویتان خواهد بود. رستوران Shah Jee Restaurant تنها ۵۰ متر تا هتل الجوهارا فاصله دارد و رستوران CHennai Biriyani Restaurant در ۱۰۰ متری هتل قرار گرفته است.

فاصله هتل الجوهارا مترو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا محله بستکیه دبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است