search
menu

هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna
امکانات عمومی هتل روزلین دیمیات وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روزلین دیمیات وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna


هتل روزلین دیمیات یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در شهر وارنا است که موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، مخصوصاً زوج‌های جوان از مسافران همیشگی این هتل محسوب می‌شوند. در طول سال مسافران با خرید بلیط هواپیما و انتخاب این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. با اقامت در این هتل در عرض ۶ دقیقه پیاده‌روی به ساحل وارنا دسترسی خواهید داشت، همچنین به دلیل قرارگیری در قلب وارنا می‌توانید از باغ دریایی وارنا نیز به‌راحتی بازدید کنید. مرکز شهر وارنا نیز کمتر از یک کیلومتر فاصله داشته و به‌راحتی می‌توانند از جاهای دیدنی و مراکز خرید بازدید کنید. کلاب تنیس دریای سیاه با ۱۵۰ متر فاصله از این هتل قرار دارد و اینکه دلفیناریوم و چندین رستوران نیز در فاصله اندکی از هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna قرار دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، پارکینگ، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، آزاد بودن ورود حیوانات و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل روزلین دیمیات وارنا


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد، همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در این هتل پارکینگ به صورت زیرزمینی بوده و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این قسمت بسپارند. همچنین برای گشت‌وگذار و فرودگاه نیز ترانسفر دایر شده است. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجاره بردن حیوانات خانگی به مسافران داده می‌شود، برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در قسمت بیزینس نیز می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. دسترسی به طبقات مختلف این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. پرسنل هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna به زبان‌های انگلیسی و بلغاری صحبت می‌کنند و همگی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای موجود در این هتل سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسبی است. ساعت کاری این استخر نیز همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۸ شب است. سایر امکانات تفریحی این هتل عبارت‌اند از مرکز اسپا با انواع ماساژها، باشگاه بدن‌سازی و سونا با حمام بخار، خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل زیبا روشن و دلباز بوده و همگی دارای حمام اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار و گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن و کمد لباس هستند. انواع اتاق موجود در داخل هتل روزلین دیمیات عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق سینگل، سوئیت جونیور با بالکن، سوئیت جونیور با چشم‌انداز دریا، استودیو با بالکن، اتاق دوبل با بالکن، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل اکسکیوتیو، آپارتمان یک‌خوابه. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از اتاق‌های هتل Rosslyn Dimyat Hotel Varna دارای ظرفیت اضافی نیست، در هنگام رزرو به این مورد دقت کنید. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران باغ دریایی در این هتل دایر بوده و در هر فصل با منویی متفاوت از مسافران میزبانی می‌کند. یکی از نکات قابل‌توجه در این رستوران برای آن دسته از افرادی است که گیاهخوار هستند، زیرا برایشان منوی مخصوصی وجود دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه اروپایی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید.

فاصله هتل روزلین دیمیات وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل وارنا: ۲۴۰ متر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۲۴۰ متر
فاصله تا باغ‌وحش وارنا: ۷۵۰ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی وارنا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است