search
menu

هتل Park Hotel Perla Varna

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Hotel Perla Varna
امکانات عمومی هتل پارک پرلا وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک پرلا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Hotel Perla Varna


هتل پارک پرلا از هتل های ۳ ستاره در منطقه ساحلی Golden Sands در شهر وارنای بلغارستان است. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ایست که در منطقه ای آرام و زیبا قرار گرفته است و اقامتی به یادماندنی برای همه مسافران فراهم می کنند. این هتل مدرن دارای ۷ طبقه و ۲۳۲ اتاق با امکانات عالی و خدمات بی نظیر همراه با پرسنل مجرب و خوش برخورد در میان مسافران سراسر دنیا شهرت دارد، به طوری که سالانه مسافران زیادی برای خرید بلیط هواپیما مشتاق تر از قبل می شوند. حس آرامش و باغ رویایی و بی نظیر هتل Park Hotel Perla Varna فراموش نخواهید کرد. از جمله امکانات ارائه شده مشهور در این هتل می توان به دو استخر شنا، پارکینگ، اتاق های خانواده، مرکز سلامت و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارک پرلا وارنا


بخش پذیرش هتل Park Hotel Perla Varna به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می کنند. پرسنل این هتل مجرب و کارآزموده بوده و به زبان های بلگاری، آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند. براساس قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل آزاد است، البته برای این کار باید در هنگام رزرو هتل درخواست داده و مبلغ مربوطه را پرداخت کنید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. پارکینگ موجود در هتل پارک پرلا نیز نیازی به رزرو قبلی ندارد اما استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است. خدمات مربوط به اتاق چمدان و تبدیل ارز در لابی این هتل انجام می گیرند. خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتو شامل هزینه جداگانه هستند و در صورت نیاز به این خدمات در اسرع وقت انجام می گیرند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر روباز در این هتل دایر گردیده که یک مورد برای بزرگسالان و مورد دیگر برای کودکان مناسب است. هر دو استخر به صورت فصلی و رایگان فعالیت دارند و در کنار استخر یک بار وجود دارد که انواع نوشیدنی های تازه و خنک سرو می کنند. محوطه این هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است و در این باغ مبلمان برای استراحت مسافران چیده شده اند. خدمات مربوط به اسپا، جکوزی داغ، ماساژ و سونا جزو خدمات سلامت این هتل هستند. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Park Hotel Perla Varna می توان به میز تنیس، بیلیارد و زمین بازی کودکان اشاره کرد. محلی برای نگهداری کودکان و محلی دیگر برای بازی کودکان در این هتل وجود دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل همه روزه نظافت می شوند و کف اتاق ها چوبی بوده و با فرش پوشانده شده اند. در طی روز همه اتاق ها روشن و دلباز هستند و در هنگام شب نیز خوابی آرام برایتان به ارمغان می آورند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد با بالکن، اتاق تریپل با بالکن، اتاق خانواده با بالکن. از همه اتاق های این هتل چشم انداز دلربایی رو به دریا، باغ و استخر مقابل چشمانتان خواهد بود، بی شک با باز کردن پنجره اتاقتان از تماشای این صحنه ها لذت خواهید برد. امکانات ارائه شده در اتاق های هتل عبارتند از کمدلباس، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کاناپه، میزکار، فضای نشیمن، تلویزیون، بالکن. همچنین حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل امکاناتی مانند دوش، توالت فرنگی، وان، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل در تراس دایر گردیده و خدماتی نظیر باربیکیو نیز برای مسافران ارائه می شود. در هنگام سرو غذا موسیقی زنده پخش می شود، همچنین برنامه های سرگرم کننده متنوعی نیز در این رستوران اجرا می شوند. در بخش بار در هتل Park Hotel Perla Varna انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع دسر به صورت ۲۴ ساعته سرو می کنند. علاوه بر اینها، منطقه گلدن سندز جزو مناطقی است که تعداد زیادی رستوران، کافی شاپ و بار دارد، بنابراین در صورتی که تمایلی به سفارش غذا از رستوران موجود در هتل نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا به رستوران های اطراف مراجعه کنید.

فاصله هتل پارک پرلا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا صومعه آلادژا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۱۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع ارتدوکس شرقی: ۱۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است