search
menu

هتل Palma Beach Hotel Varna

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palma Beach Hotel Varna
امکانات عمومی هتل پالما بیچ وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالما بیچ وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Palma Beach Hotel Varna


هتل پالما بیچ از هتل‌های سه ستاره در منطقه کرانوا است که از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، این منطقه تا شهر وارنا حدوداً ۳۰ دقیقه فاصله دارد که با اقامت در آن می‌توانید به‌راحتی به این شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید کنید. از جاذبه‌های مشهور شهر وارنا می‌توان به پارک آبی آکوامانیا، باغ دریایی وارنا، باغ‌وحش وارنا، دلفیناریوم وارنا و موزه باستان‌شناسی وارنا اشاره کرد. این هتل زیبا موقعیت قرارگیری بسیار عالی داشته و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی جزو هتل‌های پرطرفدار به شمار می‌رود، طوری که با هیچ‌یک از هتل‌های این منطقه قابل‌مقایسه نیست، مخصوصاً در میان مسافران زوج‌های جوان علاقه‌ی زیادی به رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل دارند، حتی می‌توان گفت برای رزرو هتل Palma Beach Hotel Varna باید از ماه‌ها قبل اقدام کنید، زیرا به‌طور سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. با توجه به محل قرارگیری این هتل با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل کرانوا دسترسی داشته باشید، همچنین ساحل مرکزی آلبینا با ۱.۳ کیلومتر فاصله و ساحل دریای سیاه وارنا با ۱.۳ کیلومتر فاصله از این هتل جزو ساحل‌های مشهور این منطقه هستند. فرودگاه وارنا نیز با ۳۸ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اینترنت، ساحل اختصاصی، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پالما بیچ وارنا


کارکنان در این مجموعه به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. فضای بیرونی این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که از بالکن اتاق‌ها می‌توانید این فضا را تماشا کنید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ این مجموعه نیز رایگان بوده و به‌صورت پارکینگ عمومی در این هتل دایر شده است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از پارکینگ در هتل Palma Beach Hotel Varna نیازی به رزرو قبلی ندارید. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده می‌توان به ساحل اشاره کرد که دسترسی به این ساحل به‌صورت اختصاصی از این هتل امکان‌پذیر است. مطمئن باشید که با انتخاب این هتل برای اقامت لحظات خوشی در انتظار شماست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، آپارتمان دو خوابه، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا و آپارتمان با چشم‌انداز کوه. در داخل اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. همچنین حمام اختصاصی در همه اتاق‌ها دایر گردیده شده است. برای رزرو می‌توانید از اتاق‌های خانواده انتخاب کنید که جزو پرطرفدارترین اتاق‌ها هستند. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Palma Beach Hotel Varna بالکن تعبیه‌شده که ازآنجا می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا را تماشا کنید. از سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس و تلویزیون اشاره کرد.

رستوران هتل


در این هتل سه ستاره می‌توانید از رستوران بهره‌مند شوید و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به‌صورت منویی و سلف‌سرویس سفارش دهید.

فاصله هتل پالما بیچ وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکوا لایف: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک بالتاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوامانیا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل نیروانا: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پریرودن زلاتینی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است