search
menu

هتل Kaliakra Palace Hotel Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaliakra Palace Hotel Varna
امکانات و خدمات عمومی هتل کالیاکرا پالاس وارنا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کالیاکرا پالاس وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kaliakra Palace Hotel Varna


هتل کالیاکرا پالاس وارنا، از هتل های ۴ ستاره فوق العاده در منطقه گلدن سندز (Golden Sands) شهر وارنا است که امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تآمین اقامت شیرین و خاطره انگیز برای آن ها دارد. هتل کالیاکرا پالاس وارنا فاصله کمی تا سواحل و جاهای دیدنی وارنا دارد. دو ساحل «نیروانا» و «گلدن سندز سنتر» نزدیک ترین سواحل به هتل هستند و برای انجام انواع تفریحات آبی، حمام آفتاب، پیاده روی و تماشای طلوع و غروب آفتاب مکان های بسیار مناسبی به حساب می آیند. در هتل Kaliakra Palace Hotel Varna an IHG Hotel اقامت دلچسب و راحت در انتظار مهمانان است. کارکنان هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کالیاکرا پالاس وارنا


در هتل کالیاکرا پالاس وارنا انواع امکانات آل اینکلوسیو و اولترا اینکلوسیو برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما وارنا سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۲۰ لو (واحد پول بلغارستان) پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه ATM، صندوق امانات، اتاق چمدان، گیفت شاپ، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل کالیاکرا پالاس وارنا به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی و گرمی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، تجهیزات باربکیو و ... در نظر گرفته شده اند که برای استراحت و تفریح بسیار عالی هستند. قرار گرفتن هتل مقابل ساحل و داشتن ساحل اختصاصی نیز از امتیازات چشمگیر و جذاب هتل محسوب می شوند. مهمانان می توانند در ساحل اختصاصی هتل همراه خانواده و دوستانشان به شادی و خوشی وقت بگذرانند.
مهمانانی که قصد سفر به وارنا همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل کالیاکرا پالاس وارنا حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل کالیاکرا پالاس وارنا قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل کالیاکرا پالاس وارنا شامل اتاق های دبل با بالکن، دبل سوپریور با بالکن و چشم انداز دریا، دبل سوپریور با بالکن و چشم انداز پارک و ... هستند. از پنجره اتاق ها چشم انداز های نفس گیر طبیعی نمایان هستند و تماشای آن ها برای مهمانان لذت بخش است. دکوراسیون اتاق ها شیک و به روز بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی استفاده شده در طراحی اتاق ها بسیار زیبا و دلنشین هستند. کف اتاق ها با پارکت چوبی فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل کالیاکرا پالاس وارنا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل کالیاکرا پالاس وارنا امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده در هتل فراهم شده اند. دو استخر روباز مخصوص بزرگسالان و کودکان که به طور فصلی با گرم شدن هوا و آمدن تابستان فعالیت می کنند، از بهترین مکان ها برای تفریحات کوچک و بزرگ هستند. در استخر بزرگسالان سرسره های آبی تعبیه شده اند که لذت آب بازی را برای مهمانان بیشتر می کنند. همچنین، مهمانان می توانند برای شنا و گرفتن حمام آفتاب و یا لذت بردن از تفریحات آبی به ساحل اختصاصی هتل مراجعه نمایند. ساحل اختصاصی هتل مجهز به انواع امکانات نظیر چتر و تخت آفتاب، بار نوشیدنی جات و ... است. مهمانان می توانند پس از پشت سر گذاشتن یک روز پرهیجان و پر جنب و جوش سری به مرکز اسپا و سلامت هتل زده و از خدمات مراقبتی و ریلکسیشن ارائه شده شامل انواع ماساژ، سونا و ... بهره مند شوند و روزی سرشار از آرامش تجربه کنند. مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند و از اوقات فراغتشان به بهترین و سالم ترین شکل لذت ببرند. البته که در این هتل برای کودکان هم امکانات تفریحی از قبیل زمین بازی با انواع اسباب بازی ها در فضای سرپوشیده و باز در نظر گرفته شده اند و خانواده ها می توانند با اطمینان خاطر و خیال راحت کودکانشان را برای بازی به این زمین ها ببرند.

رستوران هتل


در هتل کالیاکرا پالاس وارنا سه رستوران متفاوت و باکیفیت وجود دارند که انواع غذاهای خوشمزه و بین الملل را برای مهمانان تهیه کرده و تدارک می بینند. در رستوران «کالیاکرا» سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می شوند. در تراس رستوران «باربکیو» وعده های ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می گردند و در رستوران ماهی «فیش» نیز، وعده شام به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل کالیاکرا پالاس وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا صومعه آلادژا وارنا:۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا باغ مطالعات گیاه شناسی وارنا: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد وارنا: ۱۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۱۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۱۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع ارتدوکس شرقی وارنا: ۱۸٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است