search
menu

هتل International Hotel & Tower Suites Varna

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل International Hotel & Tower Suites Varna
امکانات عمومی هتل اینترنشنال و تاور سوئیت وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترنشنال و تاور سوئیت وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل International Hotel & Tower Suites Varna


هتل اینترنشنال و تاور سوئیت از هتل‌های ۵ ستاره در منطقه ساحلی در مرکز گلدن سندز وارنا واقع‌شده است. محوطه این هتل را باغ بسیار بزرگی فراگرفته و زیبایی دوچندانی به هتل بخشیده است. موقعیت قرارگیری این هتل به گونه ایست که همواره توریست‌ها و گردشگران توجه خاصی به این منطقه از شهر دارند و در آرزوی یافتن مکانی در این محدوده هستند که با رزرو این هتل آرزویشان به تحقق خواهد پیوست. مرکز خریدی در این هتل دایر گردیده است و این مرکز خرید برای کسانی مناسب است که به دنبال تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد هستند، این مرکز خرید در طبقه هفدهم هتل واقع‌شده و همواره نظر مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کند. فاصله هتل International Hotel & Tower Suites Varna تا فرودگاه وارنا از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا طی می‌شود. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخرشنا، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اینترنشنال و تاور سوئیت وارنا


پارکینگ اختصاصی با دسترسی آسان برای مسافرانی مناسب است که با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه ندارید. کارکنان مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و اگر در حین سفر به پول رایج کشور بلغارستان نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به صرافی موجود در لابی هتل تبدیل ارز کنید یا اینکه از مسئولین مربوطه در بخش پذیرش در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند باغ‌وحش وارنا، پارک آبی آکوامانیا، صومعه آلادژا، کلیسای جامع ارتدوکس شرقی و کاخ اگزینو گراد راهنمایی بگیرید، این مسئولین به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. ممکن است سفر شما به شهر وارنا به خاطر کار و تجارت باشد که با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوید، در این صورت می‌توانید در مرکز بیزینس هتل International Hotel & Tower Suites Varna جلسات و کنفرانس‌هایتان را با پرداخت‌های هزینه مربوطه برگزار کنید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


مرکز سلامتی و اسپا در این هتل شامل استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی است. همچنین جکوزی داغ، سونا و حمام بخار نیز جزو امکانات تفریحی دیگر در این هتل به شمار می‌روند که استفاده از هر یک از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. انواع خدمات مربوط به پوست و مو و انواع ماساژها و خدمات درمانی نیز در این هتل انجام می‌گیرند. سالن بدنسازی این هتل با بروزترین و مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از باشگاه بدنسازی رایگان بوده و همه ساعته در طول روز می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. همچنین در مرکز اسپا می‌توانید از پکیج‌های سلامتی، اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست و زیبایی و مو، خدمات مربوط به ناخن بهره‌مند شوید.
انواع ماساژها برای به آرامش رسیدن شما در این هتل ارائه می‌شود یا اینکه می‌توانید به حمام ترکی موجود در این مرکز مراجعه کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید. همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، این هتل شامل سه استخر است که دو استخر به‌صورت روباز و یک استخر به‌صورت سرپوشیده است. دو استخر روباز از ماه‌های ژوئن تا سپتامبر دایر هستند و استخر سرپوشیده در طی سال باز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. ساعت کاری این استخر همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۴ عصر است. توجه داشته باشید که در کنار این استخر صندلی برای ریلکس کردن قرار داده‌شده است. دو استخر دیگر نیز در هتل International Hotel & Tower Suites Varna روباز هستند، یک مورد مخصوص بزرگسالان و مورد دیگر مخصوص کودکان است. این استخرها به‌صورت فصلی دایر می‌شوند و ساعت کاری‌شان نیز از ۸ صبح تا ۴ عصر است. توجه داشته باشید در کنار استخر می‌توانید از کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش داده و نوش جان کنید. در کنار استخرهای روباز این هتل صندلی و چترهای آفتابی قرار داده‌شده است. برای کودکان نیز کلاب بازی وجود دارد و در زمین‌بازی می‌توانند با انواع وسایل سرگرم شده و بازی کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


از پنجره اتاق‌های هتل اینترنشنال و تاور سوئییت می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا یا پارک را تماشا کنید. انواع گوناگونی اتاق در این هتل وجود دارد که هر یک از اتاق‌ها شامل امکانات رفاهی خاصی هستند. در ادامه با انواع اتاق‌ها آشنا خواهید شد اتاق سوپرییر با چشم‌انداز دریا و بالکن، پارکینگ رایگان و پکیج سلامتی و دسترسی به کلوب ساحلی. اتاق سوپرییر با چشم‌انداز پارک و بالکن شامل پارکینگ رایگان، پکیج سلامتی و دسترسی به کلوب ساحلی. سوئیت پرزیدنتال با چشم‌انداز دریا، اتاق اکسکیوتیو با چشم‌انداز دریا و دسترسی آسان به کلوب ساحلی، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا و دسترسی به کلوب ساحلی. هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی با پخش برنامه‌های بین‌المللی مسافران را سرگرم می‌کنند. امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه، میز کار، تلویزیون و تلفن بالکن و کاناپه تخت شو. حمام اختصاصی نیز در هر یک از اتاق‌های این هتل تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


و در کنار این استخر نیز کافی‌شاپ دایر گردیده و انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. همچنین رستوران‌های موجود در این هتل که انواع غذاهای تازه تشکیل‌شده از مواد ارگانیک به‌صورت بین‌المللی و محلی سرو می‌کنند. یکی از رستوران‌ها در طی یک سال فعال بوده و رستوران دیگر به‌صورت فصلی از مهمانان استقبال می‌کند. در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید به مرکز پخت‌وپز رستوران هتل International Hotel & Tower Suites Varna سرزده و با طرز پخت غذاها آشنا شود. رستوران International Buffet غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌کند. رستوران Lucky Chef غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های میان وعده، ناهار، شام و بعد از شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. درنهایت رستوران Executive Lounge غذاهای بین‌المللی را در تمامی وعده‌های غذایی به‌صورت منوی سرو می‌کند.

فاصله هتل اینترنشنال و تاور سوئیت وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گلدن سندز: ۲۹۰ متر
فاصله تا صومعه آلادژا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۱۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است