search
menu

هتل Hotel Continental Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Continental Varna
امکانات عمومی هتل کانتیننتال وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کانتیننتال وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Continental Varna


هتل ۴ستاره کانتیننتال با ساحل اختصاصی در منطقه گلدن سندز بلغارستان واقع‌شده است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و در میان هتل‌های شهر وارنا جزو مشهورترین هتل‌ها به شمار می‌رود، به‌طوری‌که در طول سال نیز از مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان میزبانی می‌کند. برای اقامت در این هتل می‌توانید از چند ماه قبل با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل اقدام کنید و خودتان را برای سفری رویایی و خاطره‌انگیز آماده کنید. با توجه به محل قرارگیری این هتل حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل وجود دارد که جزو امکانات خود هتل به شمار می‌رود. ساحل گلدن سندز به دلیل نزدیک‌ترین جاذبه دیدنی به این هتل از مشهورترین جاذبه‌های این منطقه است. ساحل ریورا و ساحل نیروانا ساحل‌های دیگر در نزدیکی هتل Hotel Continental Varna هستند. فرودگاه وارنا با ۲۲ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اتاق‌های ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق خانواده، پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان و بار.

امکانات عمومی هتل کانتیننتال وارنا


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مهمانان استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. با کرایه اتومبیل می‌توانید به شهر وارنا سفرکرده و از جاذبه‌های دیدنی مشهور این شهر بازدید کنید، برخی از جاذبه‌های مشهور این شهر عبارت‌اند از باغ‌وحش وارنا، پارک آبی آکوامانیا، دلفیناریوم، موزه باستان‌شناسی وارنا و چندین جای دیگر. برای استفاده از خدماتی مانند اتوکشی و لباسشویی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا به قسمت شستشوی هتل Hotel Continental Varna سر بزنید و برای برگزاری جلسات کاری نیز باید به بخش بیزینس بروید. سالن زیبایی و آرایشی نیز برای مسافران تعبیه‌شده است و برای آن دسته از مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. همه پرسنل با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند و همگی به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی تسلط دارند. یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در این هتل آشپزخانه مشترک است که تمامی مسافران می‌توانند در صورت تمایل در این آشپزخانه غذا بپزند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر می‌شود. باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز در این هتل دایر گردیده شده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل مربوط به سلامتی است که شامل حمام، جکوزی و سونا است. همچنین در باغ محوطه این هتل می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. برای بازی بیلیارد و تنیس روی میز می‌توانید به بخش مربوطه رفته و سرگرم شوید. در بخش اسپا می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید که باید بابت این خدمات هزینه اضافه پرداخت کنید. محل بازی سرپوشیده در هتل Hotel Continental Varna برای کودکان تعبیر شده و همچنین برای کودکان خردسال نیز امکان نگهداری فراهم‌شده است تا بزرگ‌سالان به گشت و گزار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل کانتیننتال عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل یا توئین با چشم‌انداز استخر، اتاق دوبل یا توئین با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل یا توئین بوجت، اتاق دوبل یا توئین با بالکن و چشم‌انداز پارک، اتاق دوبل یا توئین با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل، آپارتمان یک خوابه و سوئیت دو خوابه. اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، میزکار، کتری برقی، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. در هتل کانتیننتال تمامی اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد و ملافه‌های تمیز هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Continental Varna عبارت‌اند از کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان برای بالکن، کمد لباس. همچنین لازم به ذکر است که برای رفتن به تمامی اتاق‌ها آسانسور تعبیه‌شده است. در ورودی اتاق‌ها نیز امکانات رفاهی مناسب برای افراد ویلچری فراهم گردیده شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل در وعده صبحانه انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. در رستوران موجود در هتل کانتیننتال می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای، دریایی، محلی، بین‌المللی، اروپایی و باربیکیو را در وعده‌های میان وعده، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید .

فاصله هتل کانتیننتال وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواپلیس گلدن سندز: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک زلاتنی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل نیروانا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاباکوم: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است