search
menu

هاستل Hostel Musala Varna

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Hostel Musala Varna
امکانات و خدمات عمومی هاستل موسالا وارنا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هاستل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل موسالا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هاستل Hostel Musala Varna


هاستل موسالا یکی از هاستل‌های دو ستاره است که در شهر تماشایی و ساحلی وارنا در کشور بلغارستان قرار دارد. هاستل موسالا موقعیت مکانی خوبی در شهر دارد و به مراکز مهم شهر و جاهای دیدنی وارنا نزدیک است. با رزرو هتل اقتصادی و راحتی مانند هاستل موسالا وارنا می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و همکاران و دیگر همسفران خود اقامتی آسوده و خوش را تجربه کنید. با داشتن بلیط هواپیما چارتر به آسانی می‌توانید به فرودگاه وارنا پرواز داشته باشید و سپس با ماشین مسافت ۸ کیلومتری را طی کنید تا به هاستل موسالا وارنا برسید. هتل Hostel Musala وارنا تا دریا و ساحل فاصله کمی دارد تا مسافران کنار دریای آبی، خاطراتی فراموش‌نشدنی و دلپذیری برای خود بسازند. اگر هم علاقه‌مند باشید که ساعات بیشتری را در آب بگذرانید و تفریحی جذاب و خاطره‌انگیز را داشته باشید، حتما به پارک آبی آکوامانیا وارنا سری بزنید و لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هاستل موسالا وارنا


هاستل موسالا یکی از هتل‌های راحت و به‌صرفه در وارنا بلغارستان است که با داشتن تجهیزات و خدماتی قابل پسند، برای اقامتی چند روزه که دلچسب و ماندگار باشید بسیار مناسب است. در هتل موسالا وارنا می‌توانید از امکاناتی خوب و کاربردی استفاده کنید از جمله: اینترنت رایگان و پر سرعت در تمامی فضاها، پارکینگ، کافی شاپ، آسانسور. همچنین یک آشپزخانه اشتراکی هم در هاستل موسالا وارنا قرار گرفته‌است تا مسافران خود با سلیقه خود آشپزی کنند و از مواد خوراکی و وسایل آشپزخانه مانند گاز، سینک ظرفشویی و دیگر لوازم استفاده کنند. خدمات هاستل موسالا شامل مواردی است از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته و اختصاصی، نظافت روزانه، خشکشویی، خدمات اتاق، خدمات شاتل و نگهداری از چمدان. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هاستل موسالا وارنا استفاده کنید تا آسان‌تر تردد کنید. نگرانی هم بابت برقراری ارتباط و صحبت کردن با کارکنان هتل نداشته باشید، زیرا کارمندان مجرب هاستل موسالا به زبان انگلیسی مسلط هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هاستل


هاستل موسالا وارنا دارای اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی مناسب و چشم‌‌گیر است که برای اقامتی با آسودگی خیال و آرامش طراحی شده‌اند و در انواع مختلفی هستند. با رزرو هتل خارجی Hostel Musala وارنا و اقامت در اتاق‌های روح‌نواز، دنج و بسیار راحت می‌توانید سفری به‌یادماندنی را داشته باشید. انواع اتاق‌های هاستل موسالا شامل اتاق‌ یک تخته برای یک فرد، اتاق دو تخته با تخت دابل و یا تویین، اتاق‌های دو تخته با بالکن، اتاق دو تخته با حمام مشترک، اتاق دلوکس دو تخته با بالکن، اتاق دلوکس با تخت بالکن و با حمام اشتراکی، اتاق چهار تخته خوابگاهی مخصوص آقایان، اتاق چهار تخته خوابگاهی مخصوص بانوان، اتاق با هشت تخت‌خواب، سوئیت جونیور مخصوص چهار فرد با بالکن، اتاق خانوادگی متناسب با اقامت چهار فرد با تراس، آپارتمان دلوکس برای چهار فرد و آپارتمان سوپریور متناسب برای اقامت چهار فرد هستند. از وسایل و امکاناتی که در هاستل موسالا وارنا قرار داده شده‌است، استفاده کنید تا اقامتی بدون کمبود و آسوده را تجربه کنید. تجهیزاتی که داخل اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل موسالا قرار دارند، شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، کمد لباس، مبلمان، میز، چای و قهوه ساز، صندوق امانات، میز تحریر، مینی بار، تلفن، آیینه، دمپایی، سشوار، حمام با دوش، وسایل سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو. در اتاق‌ها سیستم اطفا حریق، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن ندارید. آپارتمان‌های هاستل موسالا بلغارستان دارای آشپزخانه و تمامی وسایل کاربردی جهت آشپزی، گاز و سینک ظرفشویی هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس و یا بالکن اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل Hostel Musala در فضای باز از هوای مطلوب لذت ببرید و با همراهان خود گپ بزنید و اوقاتی خوشایند و باب میل را سپری کنید.

رستوران هتل


در آشپزخانه مشترکی که در هاستل Musala وجود دارد می‌توان خوراک‌های مورد علاقه را تهیه و میل کرد و همچنین در کافی شاپ می‌توانید میان وعده‌ای لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلنشین و لذت‌بخش را سپری کنید.

فاصله هاستل موسالا وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا کلیسای جامع ارتدوکس شرقی وارنا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل وارنا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۱۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است